Rotstraal en/of ander probleem?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sette

Berichten: 1084
Geregistreerd: 29-05-05
Woonplaats: Zoetermeer

Rotstraal en/of ander probleem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 18:43

De eerste foto's zijn van een half jaar geleden toen zijn ijzers er net afwaren voor het aanmeten van hoefschoenen.
Hier zien zijn hoeven er ook nog niet geweldig uit.
Afbeelding

Afbeelding
Voor aanmeten hoefschoen

Zo ziet de straal er nu uit. Ik behandel ze al dagelijks met Hypozin, ivm rotstraal, hij staat namelijk de hele dag buiten in een zandbak. Maar wat ik zorglijk vind is dat de straal aan de zijkant lijkt te woekeren! En ik kan me niet herinneren dit eerder gezien te hebben bij een "gezonde" straal.
Afbeelding

Afbeelding


Hij krijgt alle zorg die nodig is, en de hoefsmit komt binnenkort ook weer, maar tips en ervaringen gevraagd? Hij is erg gevoelig voor rotstraal maar eigenlijk alleen achter. Dit is de eerste keer dat het bij een voorhoef is.

"To change the world, start with one step. However small, the first step is hardest of all".


Sette

Berichten: 1084
Geregistreerd: 29-05-05
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Rotstraal en/of ander probleem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 21:35

?

"To change the world, start with one step. However small, the first step is hardest of all".

Sette

Berichten: 1084
Geregistreerd: 29-05-05
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 20:27

geerke schreef:
waarom ziet die straal er zo rommelig uit?Al dat losse moet er afgehaalt worden.Zo kun je het niet goed behandelen.



Hoefsmit is 6 weken geleden geweest, de veearts is vandaag geweest en donderdag gaan we naar de kliniek om uit te sluiten of het geen straalkanker is. Daar moest zij helaas ook aan denken.
Het gaat niet om de boven kant van de straal dat is idd gewoon rotstraal maar aan de zijkant woekerd het in de zijdelingse straalgroeve.

"To change the world, start with one step. However small, the first step is hardest of all".


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BelgenGek, Diortje_vds, maxie, Supertje en 94 bezoekers