verschil mesitran wondzalf

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Re: verschil mesitran wondzalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:50

Mesitran is super spul, paard bij ons op stal had een grote wond met 48 uitwendige hechtingen op een vervelende plaats, hechtingen zijn geknapt. Met de Mesitran was het binnen 3 weken helemaal dicht! Ik gebruik het ook op mezelf.
Stalgenootje heeft bij de fabriek een grotere pot besteld, om iets goedkoper uit te zijn als bij de DA.

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...


kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Re: verschil mesitran wondzalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:04

Nee, dan loopt het weer van de wond af. in het begin bij erg veel verzet overwegen om de praam erop te zetten, het moet wel behandeld worden.

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Re: verschil mesitran wondzalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:37

Habore, ik ben het er niet helemaal mee eens. De wond waar ik het eerder over had zat op de boeg, kon geen verband op. Eigenaresse heeft de wond elke dat goed gewassen met Dettol en ingesmeerd met Mesitran. Juist het elke keer weer schoonmaken en smeren zorgde ervoor dat de boel niet te snel indroogde.

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:43

De zalf werd 1 a 2 keer per dag ververst. Dan heeft het prima zijn werk kunnen doen. En dat blijkt wel uit het resultaat, van een wond die te ranzig was om naar te kijken, naar een zo goed als onzichtbaar litteken.

*edit: ik zie dat lisahaarman hetzelfde zegt..

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alfi2010, Gabortje, Jet, Jokonootje, Lara_, maaaikkee, nine1987, SemrushBot en 33 bezoekers