opeens?! dikke benen....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
no panic

Berichten: 282
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: krimpen aan den ijssel

opeens?! dikke benen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 15:58

gister avond kwam ik dus op stal en toen had panic dus onwijze dikke achterbenen ,ik vraag me af hoe kan dit..hij heeft nooit dikke benen.ik heb niet anders als normaal gedaan..qua werk donderdag gelongeerd en vrijdag had ie dus dikke achterbenen vrijdag heb ik een uur met em aan de hand gelopen en nog ff in de bak laten staan...hij wil wel lopen...dus het is niet dat ie geen stap wil verzetten..vandaag kwam ik op stal toen waren zijn benen nog dikker dan gisteren...o ik word niet goed!!!ik ben dus bijna ander half uur wezen stappen op een verharde weg ..de zwelling nam wel wat af ...maar na 15 min. op stal waren zijn beentjes weer dik!!nu ik wacht nog ff af en dan bel ik toch maar de veearts.het kan ook niet door het voer komen en ook niet van het kuilgras van de zomer heb ik gewoon kuil doorgevoerd en equiral qi en hout toen stond ie ook nog overdag meestal een halve dag in t land daar had ik ook geen last...met benen..en wat dan ook..wat kan het dan wel zijn???hij heeft wel een mokgevoelig pootje rechts achter maar dat is wel zijn zwarte beentje zijn wit voet heeft nooit mok...?!alleen die zwarte arghh arm dingetje het doet em wel pijn als ik zit te voelen aan zijn been(met beleid hoor)ze voelen ook wel gespannen aan...wat is dit toch wie kan me helpen....of liever gezegt wie kan panic helpen..misschien weten jullie iets en ander bel ik vanavond of uiterlijk morgen de diernarts...groetjes litha

No Panic
*05-03-1995/*24-9-2018
Dirk
*01-06-2008
Camilla Caballo
*15-04-2014
Tamañana
*04-04-2023


no panic

Berichten: 282
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: krimpen aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 08:29

niemand...??? antwoord?

No Panic
*05-03-1995/*24-9-2018
Dirk
*01-06-2008
Camilla Caballo
*15-04-2014
Tamañana
*04-04-2023

no panic

Berichten: 282
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: krimpen aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 15:40

ja nou ik weet u idd wat het is en ik had ook idd getemperatuurd die was normaal 36,8 maar goed.zal ff vertellen wat het is.er zit vocht in zijn peesschedes hoe en waarom?!hij soms wel eens wat last van zijn benen (ietsjes gespannen en heel kein beetje dik.maar das maar dus niet zo dik als ze van de week waren dus)..zo lang ik em heb.das nu al zo"n ruim 5 jaar.en hij is nu 7.heb em zelf ingereden ect..maar dat terzijde hij zou ook baat kunnen hebben bij een wigje achter,hij zou dus iets wat steiler moeten staandat hebben ze ooit vroeger toen hij nog geen ijzers had ook eens gezegt tegenmij maar hij was toen nog maar 2en ik reed nog niet dus dat was nog niet heel erg van belang. maar dat moet dus allemaal heel geleidlijk moeten gebeuren want anders heeft ie dus gelijk weer dikke benen en dat willen we niet!hij zet zijn voeten voorzichtig neer en ver onder zijn lichaam,en schaatst een beetje op (dat heeft ie ook altyd al gedaan)hij glijdt ook altyd snel uit op tegels enzo..en alleen maar met zij achter benen de ijzers eraf heb ik geprobeert maar toen zat ik weer met dikken benen,die dus over waren zodra ie weer op ijzers stond.widia nagels wil ik niet dat gaat dan weer ten koste van zijn kniegewrichten.dus als zijn benen niet nog dunner worden dan ga ik denk ik toch maar een wigje proberen..beter als vloeistof verwijderen en weer inspuiten want dat kon ook nog allemaal..hij heeft nu een prik gehad en 3zakjes poeders elke dag 1 zakje en dan nog koelinggel /klei die ik na arbeid op zijn benen moet smeren.hij is niet ziek en doet niet ziek maar heeft last van zijn benen wel gewoon een werklustig manneke..

No Panic
*05-03-1995/*24-9-2018
Dirk
*01-06-2008
Camilla Caballo
*15-04-2014
Tamañana
*04-04-2023


no panic

Berichten: 282
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: krimpen aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 15:41

o enne dat mokgevoelige pootje das stromijt wat er zit die droge korstjes en niet hger dan zijn spronggewricht.

No Panic
*05-03-1995/*24-9-2018
Dirk
*01-06-2008
Camilla Caballo
*15-04-2014
Tamañana
*04-04-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, GoogleAdsense, Homerup, judith_irene, Zoe_97 en 25 bezoekers