* jong paard onregelmatig waardoor???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

* jong paard onregelmatig waardoor???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-02 13:04

een jong paard van ons loopt een beetje onregelmatig met 1 achterbeen, die trekt hij verder op ofzo.
waardoor komt dit? komt dat omdat ik mischien teveel van hem vraag? hij loopt al redelijk mooi aan de teugel enz, en heeft nu redelijke conditie.
tips/suggesties?dierenarts?

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE


koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-02 13:35

het zou kunnen, ik heb inderdaad altijd mijn rechterteugel onbewust wat strakker, en ik zit in mijn bekken ook scheef ook onbewust schijnbaar, dat komt omdat ik een half jaar geleden achterovergevallen ben met een paard en dat paard viel boven op mij. ja idd msichien ligt het hieraan, maar het is alw at mensen opgevallen gisteren op de les, en dat vindt ik wel vervelend als ik niet weet waarom die dat heeft, daarom vraagik het hier. en * beteknt toch dierenarts, dus ik wacht even af op de reactie van offereins.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 20:24

nou het is zeker geen hanetred hoor, hij is helemaal gekeurd, en goed, en doet het ook niet in de wei enzo, echt puur als ik hem aan hetr idjen ben, en beetje rons rijd je weet wel enzo. aan een lange teugel halsstrekken in draf doettie het ook niet zo, maar hij doet het ook niet echt overdreven gewoon als je er echt op let. ik heb er ook geen last van, ik heb net zoveel plezier ermee, maar ik vindt het wel vervelend als iemand daar iets over zegt.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-02 21:07

ja daar ben ik vanavond mee bezig geweest redelijk langzaam draven, maar ik heb wel ff gegegalopeerd een volte ofzo, maar de bak waar ik nu momenteel in moet rijden is eigelijk te klein en te zwaar in de hoeken en in het midden, dus niet optimaal voor de pezen, en mijn paard heeft eigelijk zowieso in galop eerst nog recht uit rijden nodig, ook omdat hij zo'n ruime galopsprong heeft, en nog niet alles onder de knie heeft, maar dat lukt nu dus even niet, en rijd ik hem ook niet zo lang in dat zware zand. volgens mi moet hi ook gewoon de tijd hebben, hij kent nog niet veel, en ineens wordt er wat meer van hem gevraagd, pakt hij suprgoed aan, heel braaf, maar alles is natuurlijk ook niet makkelijk voor hem.
ik hoop ook dat het zo over is, mijn moeder heeft er al een paar dagen ofzo niks meer aan gezien.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 20:53

gif??? o dan voer ik het liever helemaal niet, wantje weet aar nooit hoeveel je paard kan hebben voordat het als gif werkt.... maar over het hard ga ik over een weekje pas mee bezig ofzo, ik ben van een hengst gevallen, en heb mijn hele waang en oog dik, en heb een heel ei op mijn schouder zitten wa erg pijnlijk isen daarbi heb i weer rugklacte!! balen zeg was er net zowat vanaf.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 18:36

heey shaneen, daar heb ik al meerdere mensen over gehoordtegen mij. en ikzelf denk dat dat het ook is. bedankt!!!

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 99 bezoekers