* Knakkende geluiden bij het achterbeen

Moderators: Dyonne, Apple, Coby, petraaken, SayaJones, A_nouk, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

carola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 08:40

Mijn merrie van 17 jaar heeft soms last van 'knakkende geluiden'. Vooral als ze nog niet gelopen heeft in stap. Volgens mij komt het geluid uit de heup of het bovenbeen. Het ene achterbeen is erger dan de andere, en bij de voorbenen heeft ze nergens last van.
Ze loopt verder goed en niet echt anders dan normaal. Misschien is ze iets stijver bij haar spronggewricht en haar heup, maar dat weet ik niet zeker. Ze heeft ook geen pijn ofzo.
Het viel me net pas op bij het voeren. Wat kan dit zijn? En vooral: wat zou is er aan te doen (iets homeopathisch ofzo??????).
Vanmiddag zie ik mijn dierenarts weer (goede vriendin, dus lekker makkelijk), en ik ga het haar ook maar eens vragen.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 15:42

Ik zou me wel weer veel te veel zorgen hebben gemaakt. Ik heb het maar een paar keer gehoord, en de laatste week helemaal niet meer.
In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben me weer eens flink gerust gesteld...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie