HKT?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dorothea

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-01-06

HKT?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 21:47

Kan iemand mij uitleggen waar HKT voor staat? :o?

www.wereldasielen.nl kijk hier eens op voordat je naar het zonnige Zuiden vertrekt....zomercampagnes>vakantietips
En dan ineens is ze er niet meer: de liefste hond van de wereld. Zsa Zsa, rust zacht in de grote hondenhemel. Ik mis je...
Je spreekt vloeiend Frans en je wilt wat bijverdienen op free-lance basis? PB me voor meer info!


dorothea

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 21:52

Via Google niets gevonden, had ik meteen al gedaan :)

Overigens, er wordt in de verschillende topics toch duidelijk over HKT gesproken, en niet over HKO...

www.wereldasielen.nl kijk hier eens op voordat je naar het zonnige Zuiden vertrekt....zomercampagnes>vakantietips
En dan ineens is ze er niet meer: de liefste hond van de wereld. Zsa Zsa, rust zacht in de grote hondenhemel. Ik mis je...
Je spreekt vloeiend Frans en je wilt wat bijverdienen op free-lance basis? PB me voor meer info!

dorothea

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-10 19:14

Jet schreef:
Het hangt helemaal van het zinsverband af: HuisKeukenTuin-dier i.p.v. HuisTuinKeuken-dier en HuisKamerTopic... Hier op Bokt worden voor deze benamingen ook de afkorting HTK gebruikt.

:D Het lijkt me sterk dat een paard een huis-tuin-en-keukenblessure o.i.d. heeft. :n

www.wereldasielen.nl kijk hier eens op voordat je naar het zonnige Zuiden vertrekt....zomercampagnes>vakantietips
En dan ineens is ze er niet meer: de liefste hond van de wereld. Zsa Zsa, rust zacht in de grote hondenhemel. Ik mis je...
Je spreekt vloeiend Frans en je wilt wat bijverdienen op free-lance basis? PB me voor meer info!


dorothea

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 06:31

simodi schreef:
Huiskamertopic hier op bokt. ;)

Ja, op medisch als een ziekte naast artrose.
'Wat heeft jouw paard?' 'Oh, die heeft artrose, maar om een beetje bezig te zijn heeft-ie sinds kort een huiskamertopic op bokt'....:n


Heb trouwens even een pb'tje gestuurd naar de iemand die de term op 'medisch' gebruikte en het bleek om hoefkartrol te gaan...probleem opgelost.

www.wereldasielen.nl kijk hier eens op voordat je naar het zonnige Zuiden vertrekt....zomercampagnes>vakantietips
En dan ineens is ze er niet meer: de liefste hond van de wereld. Zsa Zsa, rust zacht in de grote hondenhemel. Ik mis je...
Je spreekt vloeiend Frans en je wilt wat bijverdienen op free-lance basis? PB me voor meer info!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 104 bezoekers