Helpp!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 18:56

Fannytje schreef:
Ze is niet meer kreupel, en ook niet meer zo verkouden, alleen nog wat doorzichtige snot Lachen de buld zat idd onder aan haar hoofd, dus dan denk ik dat het droes is geweest. ik heb ook al een buitenritje gemaakt, wat ze heel fijn vond, en de haflinger is naar een andere wei toe.


Ben ik even blij dat jij niet bij mij in de buurt woont ! Droes is heel erg besmettelijk (ook door de lucht). Daarbij snap ik niet dat je op zo'n paard gaat zitten als hij overduidelijk ziek is Hoe vind jij het om met een griep een coopertest te lopen ??



Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 18:14

maykie schreef:
Uhum, wat zijn we weer aardig vandaag. Ze zegt toch dat hij niet meer zo verkouden is, alleen nog wat doorzichtige snot, niet meer kreupel is. Beetje rare reactie Mist!!! En LPtjuh, een stukje buiten stappen wil toch niet zeggen dat ze op een andere ofzo is geweest?


Oh ja ? een tijdje geleden heeft mijn paard, die 2x per jaar ingeent wordt influenza doorgemaakt omdat er bij mij in de buurt 1 idioot zit die zijn paard NIET inent. Mijn paard had over de 40graden koorts en heeft onstekingsremmers en antibiotica gehad, het paard van die andere persoon was bijna dood. Wie denk je dat mijn DA rekening van 283euro heeft betaald ???? juist, dat mocht ik zelf doen. Dus ik heb helemaal geen compassie met mensen die dit soort risico's nemen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, jazzejam, MariskaFally, NorwayFjord en 33 bezoekers