product Ökozon bij iemand bekend?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rienke
Berichten: 45
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Terneuzen

product Ökozon bij iemand bekend?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 21:07

Heeft iemand ooit het product Ökozon gebruikt en welke resultaten zijn er mee bereikt? Ik betrap me er steeds op, dat ik toch meer gevoelsmatig na alle ervaringen die ik op dit forum heb opgedaan, op zoek ben naar het middel die de kwaal "zomerexceem" van binnenuit bestrijdt.


Groet Rienke

Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:13

Even zoeken, er is al veel over geschreven.

Rienke
Berichten: 45
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 21:22

Heb wel al de zoekfunctie gebruikt met het woord "okozon".
Heb een 12-tal berichten gevonden. Suzy heb ik persoonlijk gemaild en heb daar ook een bruikbaar antwoord van gekregen.
Maar het gaat mij om de werkelijke resultaten van meerdere personen na 1 jaar of langer om toch tot een conclusie te kunnen komen.

Groet Rienke

Rienke
Berichten: 45
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 17:42

Jammer zeg dat bijna niemand dit product gebruikt of kent??

Groetjes Rienke

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:32

Ik ken het product alleen van naam, verder niet. Maar ben eigenlijk wel benieuwd wat Suzy erover vertelde... Bloos

Rienke
Berichten: 45
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 21:59

hoi,

ik gebruik idd Okozon, inmiddels zo'n 6 (!) jaar. Het is voor mij nog steeds het beste middel wat werkt. Het kost best wel wat en het is vrij veel werk om elke dag aan te brengen etc. vergeleken met een pilletje. Maar als je het resultaat merkt heb je het er zeker voor over.
Er ben eraan gekomen door de dierenarts, mijn paard had het nl. zo erg, dat wij contact bleven houden met de dierenarts, die ons een aantal nieuwe producten liet testen. Je kunt je niet voorstellen hoe blij ik was dat dit middel eindelijk helpt (de DA begon nl. al voorzichtig over in laten slapen )
Ik gebruik er verder geen boettdeken bij, wel krijgt hij 's zomers een vliegendeken om met masker, en let ik erg op zijn voedingspatroon. Hij heeft nog wel wat jeuk, vooral deze zomer zat zijn hoofd helemaal onder de kale plekken, maar hij heeft weer manen en staart Desondanks ben ik wel nog erg geinteresseerd in nieuwe producten en vooral de theorie(n) erachter

Dit berichtje kreeg ik van Suzy