bronchitis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-01 21:06

Salina heeft een lichte vorm van bronchitis, nu vraag ik me een paar dingen af. Gwen wil haar van de zomer graag laten dekken, maar, kan het erfelijk zijn?
Verder heb ik Gwen al knoflook geadviseert, en ze staat in een buitenbok, op zaagsel. Het is echt niet ernstig ofzo hoor, ze hoest af en toe met rijden, en dat was het.
Wie heeft meer tips?

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 10:28

He Stef,

Ik zou geen hooi geven, maar kuilgras. Verder kun je allerlei poedertjes en kruidenmengesels kopen, maar mijn ervaring is dat dat niets doet. Bronchitis ontstaat vaak door allergie en volgens mij is het niet erfelijk. Het paard moet veel naar buiten, niet vegen als hij op stal staat. Ik heb van alles geprobeerd via de reguliere veearts en nu heeft Taconis als enige de troep eruit gekregen. Vraag me niet hoe...
Het is een beetje uitproberen wat wel helpt en wat niet. MAar pas wel een beetje op want je kunt heel veel kopen voor heel veel geld en vaak schiet je er niets mee op. Succes!

pony

Berichten: 281
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: bronchitis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:48

Heeft Salina bronchitis tijdelijk of heeft ze dat al erg lang?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 01:29

Dit topic is meer dan vier jaar oud, ik denk niet dat een vraag nog relevant is. Slotje dus.