rescue remedy van bach ook voor paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lindaB
Berichten: 296
Geregistreerd: 30-03-04

rescue remedy van bach ook voor paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 00:21

(er zijn idd al verschillende topics over rustgevende middeltjes, maar kon daar niet het antwoord vinden wat ik zocht)
Mijn vraag is namelijk of Rescue Remedy van Bach (kan je bij de drogist halen en is voor mensen) ook kunt gebruiken voor paarden. Er staat niets over in de bijsluiter, maar ik weet niet of dit misschien schadelijke gevolgen heeft voor een paard.
Het is namelijk zo dat het bij mij heel goed werkt om rustig te worden, en zou het daarom graag bij mn nerveuze paard (op wedstrijden) ook willen gebruiken.

I can’t change the past, but can affect the future very fast!


lindaB
Berichten: 296
Geregistreerd: 30-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 11:29

Josefien schreef:
Als het paard het niet wil innemen, kun je ook een druppeltje op het voorhoofd smeren. Bij een paard wat met buitenritten schrikkerig is of jolig door bv te veel wind, kun je ook een druppeltje op de schoft onder het zadel doen.


Het gaat bij mij om de schrik/spanning van mn paard tijdens een wedstrijd. Moet ik het dan op de schoft doen Verward welke werking heeft t dan, ik bedoel je moet het toch innemen?

I can’t change the past, but can affect the future very fast!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: juliedo24, loowny, Miekie74, Nietsmar, Saaams en 100 bezoekers