mijn pony blijft maar mager, wat nu??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moontje

Berichten: 331
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: eindhoven

mijn pony blijft maar mager, wat nu??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 20:58

hey, ik heb mijn pony nu meer als 6 weken, het is een welsh k'tje van ong 1,45 en hij is 3 a 4 jaar oud
de eerste twee weken gaf ik hem aan brok bijna 1 kg basisbrok en een handje sportbrok, omdat ik toen nog niet echt veel met hem deed
toen was ie al best wel mager
toen ben ik hem 1 kg basis en 1/4 kg sportbrok gaan geven omdat ik toch al wat meer met em deed, en omdat ie zo mager was ben ik ook nog pulp gaan voeren dat was minder als een kwart, omdat ik niet wist hoe die hier op zou reageren
ondertussen is de DA geweest om hem klinisch te keuren en die zei dat hij wormen had,waardoor hij dus een beetje bloedarmoede had en daardoor een beetje futloos was en daardoor kon ie ook zo mager zijn, dus ik heb hem meteen ontwormt met eqvalan, dit was op 8 maart
hij zei ook dat ik goed voerde en dat de brok zo mochten blijven en bij verhoging van et trainen ook de sportbrok kon verhogen en het basis kon verminderen, de pulp mocht van hem een halve kilo worden
ik heb hem dus lichtelijk aan een halve kilo pulp gegeven en doordat ik nu meer train krijgt ie 3/4 basis en een halve kilo sport
maar hij blijft nog steeds mager, hij is al iets dikker geworden maar niet veel, zen kont is alwel dikker/gespierder geworden
ik hoop op veel goede reacties
alvast bedankt
groetjes monica


moontje

Berichten: 331
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 22:38

hey bedankt allemaal
ik rij hem nog bijna niet, ik heb hem nu 3 keer gereden in 6 weken dus 1 keer in de 2 weken
en hij krijgt iets van 1,5 plak hooi per dag ong
groetjes monica

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan en 76 bezoekers