Rosie en het gevaarlijke kruid.

Moderators: Dyonne, petraaken

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 07:44

Anna42 schreef:
. Zolang dit gevaarlijke kruid tussen andere grassen staat, eet het paard van nature niet van dit gewas. Zeer gevaarlijk wordt het echter als het in droge vorm in het hooi en kuilvoer voorkomt. Dan wordt het wel door de paarden gegeten.
. Zeer terecht luidt Rosie de noodklok. Hulde.

Wat ik mis hier en ik weet niet of het in het artikel stond , de symptomen bij paarden ?

Verder moeten we niet overdrijven nl. na het hooien is 20% van de hoeveelheid nog aktief.
In kuilvoer kan het nog helemaal anders zijn, daar hier een totaal andere
fermentatie optreedt.

En een beetje van dat spul in het voer is denk ik niet verkeerd nl. het onderdrukt de stress van 24 uur gevangenschap Knipoog .

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 07:51

Mac schreef:
Ik hoop van harte dat men niet alleen ophoudt met het inzaaien van deze troep, maar dat men ook iets gaat doen aan de bestrijding ervan.
Ach gut Huilen

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 07:56

schokland schreef:
toch wel een leuk artikel waar iedereen het over eens is ,na zyn laatstste ietwat controversiele column

Citaat:
Voor de niet-KWPN leden onder ons...

Column Dirk Willem Rosie (In de Strengen, 5 aug 2004, nr 16)

www.bokt.nl heet de site waarop mensen -soms onder pseudoniem-Het jammerlijke van zo´n chatsite is dat je heel gemakkelijk voor zoete koek slikt wat eigenlijk een broodje aap is. Feiten en fictie rennen er kriskras door elkaar heen. .

Het stond toch in de TELEGRAAF ??

Facebook méér klik

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten