liesbreuk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

liesbreuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 22:39

hoi...het veulen van de merrie die ik rij heeft een liesbreuk...de eigenaar is op de hoogte (zelf leraar diergeneeskunde in ut)...hij is nu 2 weken weg en heeft aan mij (leek op diergeneeskundig niveau) gevraagd of ik het in degaten wil houden...
we hebben van de week uitgebreid gevoeld hoe of wat en nu moet ik dus in die breuk gaan zitten.....zie het dus helemaal niet zitten ...vandaag heb ik dus een poging gedaan, nu voelde ik ipv een "gat" van ong 3 cm een grote bult, meer een zak die er hing, waren niet z'n ballen!!! zijn dat darmen die er uit komen, en wat ga ik daar aan doe, terug duwen en hoe dat...t is me uit eindelijk wel gelukt maar dat doctertje spelen vind ik dus niets....
wat nou niets er aan doen en wachten tot die man terug komt (2 weken) of gaan docteren en hoe dan???????

[ITP] Van groentje naar dame in de dop

Z1 strtgr. ❤️ 21-12-20 slaap lekker eitje.


wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 22:45

ik heb er dus absoluut geen verstand van....die operatie zal wel komen denk ik....maar hij is tot nu toe druk bezig met voelen en duwen...... weet t ookniet en t is niet aan mij om een da er bij te halen dat is hij zelf.....beetje vreemd!!!!

[ITP] Van groentje naar dame in de dop

Z1 strtgr. ❤️ 21-12-20 slaap lekker eitje.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lyanne_sanne, Trendiction, xTammyy en 88 bezoekers