paardje hoest weer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

paardje hoest weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 20:00

Er is niets veranderd kwa omstandigheden, dag en nacht op de wei, ze is niet op stal geweest elke dag dezelfde mate van inspanning. En ik geloof niet dat de gewassen om de wei heen (aardappels, mais en kool) bespoten zijn voor zover ik weet. Het hoesten was helemaal over het snot ook al een paar weken. En nu uit het niets, *hoest*, was het er weer en niet zo'n beetje ook. Zou het door de warmte komen??


Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 12:43

Dancer schreef:
Hoi, ik geloof dat ik je al eens eerder heb gezegd dat het misschien een goed idee is om Gerrit Zomer eens naar haar te laten kijken. Mijn paardje heeft een paar maanden gehoest en ventipulmin, sputolisyn e.d. gehad. Zelfs een infuus met een of andere troep maar niets hielp. Nadat ik bij Gerrit Zomer ben geweest heb ik homeopatische medicijnen gekregen en nu gaat het hartstikke goed. En........ baat het niet dan schaadt het ook niet!!


Gerrit Zomer, waar woont hij? Ik zie dat jij in Drachten woont, niet echt naast de deur Scheve mond . Heeft ie een website oid?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bambolina, carineken, Keizerinnnn, XladyX en 30 bezoekers

cron