Wie heeft er een paard met een "hangend rooster'?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Wie heeft er een paard met een "hangend rooster'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 10:05

Gisteren is Kaminka gekeurd voor de verzekering en mijn DA vertelde me dat Kaminka een hangend rooster heeft, dus een laag gehemelte (of is het verhemelte???) heeft. Dit heb ik echt nooit in de gaten gehad... Frusty Frusty

Ik vroeg aan de DA of ik een speciaal bit voor Kaminka nodig zou hebben, dit vond zij niet echt nodig. Nu kan ik me voorstellen dat een gewone bustrens die ik nu gebruik, makkelijk in het gehemelte prikt, dus dat ik beter een dubbelgebroken trens kan nemen.

Graag jullie ervaringen, als jullie ze hebben!



Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 11:29

Jee, dat wegbranden lijkt me niet zo'n goed idee.... Verward

Het is bij Kaminka gelukkig niet heel erg, maar ik zal toch het bit aan moeten passen, ik ga maar eens een ongebroken bustrens proberen op aanraden van Lielle.

En die tip van Simicur is ook interessant.

Bedankt allemaal!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-02 09:57

goh, dus Flame had dit verschijnsel ook? Laat het me nou niet verbazen! Haha!

Waar kan ik dat pyralfex halen, bij de drogist of apotheek?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 11:21

Ha Jet, bedankt voor je aanbod! Ik heb alleen net een rubber ongebroken trens gekocht! Nog niet uitgeprobeerd trouwens, ik hoop dat het gaat bij Kaminka. Nou is die niet zo moeilijk met nieuwe dingen, dus ik verwacht eigenlijk geen problemen.

Toen de da me vertelde dat Kaminka een hangend rooster had, vroeg ik of ik met een ander bit moest gaan rijden. Zij vond dat niet echt nodig. OOk heeft ze me niks verteld over de oorzaak (ik dacht dat het een aangeboren afwijking was die blijvend zou zijn, dus ik vroeg ook niet verder).

Een vitamine- en/of mineralentekort zou best mogelijk kunnen zijn, omdat Kaminka regelmatig op rust staat als ze weer eens wat mankeert en dan maar heel weinig biks krijgt. Waarschijnlijk dus te weinig om alle voedingstoffen in de juiste verhouding binnen te krijgen. De Da vond Kaminka er fantastisch uitzien, alleen wat te dik, dus misschien is dat de reden dat zij ook niet dacht aan een vitaminetekort.

Ik bel haar maar eens, lijkt me het beste.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 8 bezoekers