wie heeft ervaring met bijna dampig paard ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

wie heeft ervaring met bijna dampig paard ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 20:26

van de week is de dierenarts geweest bij mijn paard . Scheve mond ik vertrouwde haar hoesten niet meer en ze werd benauwd met rijden Verward .DA heeft haar nagekeken en ze zit tegen dampig aan zij hij Huilen ik heb pretnison en ventipulmin gehad . pretnison moet ik een week geven en over een maand moet ik de DA weer laten komen .heb op advies van de DA haar nu 24 uur op het land staan en geef haar nat hooi en heb haar op rust staan als ik haar op stal wil hebben moet ik een stal hebben die voldoende geventileerd is en zo stof vrij mogelijk dus geen stro maar vlas of zaagsel .maar het is gelukkiig lekker weer dus ik heb nu gekozen voor het buiten staan .heeft iemand hier ervaring mee met de genezings kansen



Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 20:50

volgens de DA is ze nog niet dampig gelukkig maar maar ze zit er wel tegenaan maar ze mag idd apsoluut niet meer op stro Scheve mond

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 20:56

hoe lang heeft het geduurt tot dat jou paard?ponny weer helemaal hersetld was ?

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 21:06

die van mij heb ik meteen 24 uur het land op gedaan en op rust gegooid heb mazzel dat het goed weer is nu moet ook andre stalling gaan zoeken waarschijnlijk ben ik minder happy mee want ze staat nu 3 min van me huis af maar goed alles voor de gezondheid van m,n beesie dat is belangerijker 6 maanden Scheve mond hoop dat die van mij wat sneller opknapt

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 14:00

jeetje zeg dat zijn wel verschillende ervaringen wat ik lees
wat ik wel heel prettig vind is dat ik nu weet wat ik kan verwachten

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 23:13

het gaat heel goed met mijn paard Haha! heb haar niet horen hoesten en ze ademt ook niet zwaar meer hoop dat ik het goed zie Lachen we gaan ook verhuizen naar een andere stal 1 augustus tot die tijd staat ze lekker op het land dag en nacht kan ze lekker opknappen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: germie en 19 bezoekers