Fysiotherapeut voor paarden in Dr/Gr/Fr??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Fysiotherapeut voor paarden in Dr/Gr/Fr??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 14:10

Mijn pony heeft last van haar rug en ik wil graag een fysiotherapeut laten komen. Is er heir iemand die een goede fysiotherapeut weet waar Eelde voor is te bereiken? Het zal wel iemand moeten zijn die naar mij toekomt want ik heb geen trailer tot mijn beschikking.

Wat zijn jullie ervaringen met fysio? Hebben jullie eventuele andere aanraders voor het laten behandelen van de rug van Mi?

alvast bedankt

ellepel

Berichten: 47339
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 15:12

volgens mij zit er in drachten ene hele goede. weet helaas geen naam....

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 15:19

Weet je misschien hoe ik aan de naam kan komen?

carlinsky

Berichten: 142
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:18

Ik heb veel gehad aan Danielle Laarhoven, uit de buurt van steenwijk geloof ik. Zij reist ook gewoon door het noorden voor haar patienten.
Anders kun je kijken op www.nvfd.nl (dit is de Nederlandse Vereniging voor Fysiotherapie voor Dieren). Misschien dat daar iemand bij jou uit de buurt staat.
Succes OK dan!

Zahlina

Berichten: 2640
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bandabou Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:22

Gert van dijk.
Hij zit in de buurt van Veendam.
Kan even niet op de plaatsnaam komen.

In Smilde zit een ostreopaat waar ik zeer goede ervaring mee heb met rugproblemen bij paarden. Hij komt ook aan huis.
Moet zijn naam wel opzoeken.

Gr Em

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 18:58

Oke muts ik Blond : wat is het verschil tussen een fysiotherapeut en een ostreopaat (wat is een ostreopaat Clown )?

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:27

In Heiligerlee zit ook een goede. Van Dijk heet ie. Praktijk voor Dierfysiotherapie Asterloo. Komt ook bij je thuis.
groetjes Cindy en SPetter

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:30

Dhr. Wijers uit Harkema heeft ons heel goed geholpen bij een paard van ons!

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:21

Heb je er al eens aan gedacht dat er toen bij Sam zo'n 'geitenwollensokkenfiguur' (zoals Lammert zo subtiel zegt..) is geweest? Dat was geloof ik ook een fysio...

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:39

Ik zit nu bij de al eerder genoemde Van Dijk (oftewel: kabouter Plop Bloos ), ben daar heel goed over te spreken! Die komt ook aan huis, maar ik ga altijd naar hem toe (scheelt ook in de kosten). Zie: http://www.asterloo.com

Ik heb die man uit Harkema ook wel eens bij een paard gehad. Mijn vorige merrie had hem toen bíjna knock-out geslagen Haha! . Dat scheelde echt maar een haartje! Ben zelf meer te spreken over Van Dijk. (Kan misschien ook komen omdat hij altijd enorm complimenteus over mijn merrie is Knipoog ).

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 23:52

carlinsky schreef:
Ik heb veel gehad aan Danielle Laarhoven, uit de buurt van steenwijk geloof ik. Zij reist ook gewoon door het noorden voor haar patienten.
Anders kun je kijken op www.nvfd.nl (dit is de Nederlandse Vereniging voor Fysiotherapie voor Dieren). Misschien dat daar iemand bij jou uit de buurt staat.
Succes OK dan!

Idd Carla! Zij is heel goed!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:56

LuvdaTossa schreef:
Dhr. Wijers uit Harkema heeft ons heel goed geholpen bij een paard van ons!


ja hij is indd heel goed! ik geloof dat hij soms ook wel naar je toe komt. maar ik weet wel dat hij het heel druk heeft..

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:33

Spetter schreef:
In Heiligerlee zit ook een goede. Van Dijk heet ie. Praktijk voor Dierfysiotherapie Asterloo. Komt ook bij je thuis.
groetjes Cindy en SPetter


bedoel je kabouter plop?ik heb daar alleen giede verhalen over gehoord was die ook niet bij spetter geweest?

shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:43

van dijk is ook bij mij geweest , een ander paard bij mij op stal zat hardstikke vast en hij heeft het beest goed geholpen , mijn paard heeft hij toen alleen nagekeken , ik vond het een prima kerel en denk dat hij ook wel naar eelde komt , zoveel scheelt dit niet qua reisstijd met noordlaren

Danie
Berichten: 1114
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:58

Stuur Dribbelkont ook hier op bokt even een pb die heeft er ook een bij haar pony gehad en die kwam ook bij haar aan huis!!!

Suc6 verder!!!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 18:24

Wat een keus Haha! Dank jullie wel voor ale tips Als de fysio (of wie dan ook) is geweest laat ik jullie weten hoe het is gegaan Lachen

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:46

sorayalover"]
[quote="Spetter schreef:
In Heiligerlee zit ook een goede. Van Dijk heet ie. Praktijk voor Dierfysiotherapie Asterloo. Komt ook bij je thuis.
groetjes Cindy en SPetter


bedoel je kabouter plop?ik heb daar alleen giede verhalen over gehoord was die ook niet bij spetter geweest?
[/quote]

Haha, dat was ook niet slecht bedoeld! Hij lijkt er alleen gewoon een beetje op, Kabouter Plop is zijn bijnaam hier in de buurt (maar zeg dat maar niet tegen hem! Nagelbijten / Gniffelen ).
Inderdaad een aanrader!