Een aanvallend paard ?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

0oWeNdYo0

Berichten: 84
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Hoogkarspel

Een aanvallend paard ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 19:59

Ik heb een vriendin en zij verzorgt een paardje. Op het eerste gezicht lijkt zij heel lief en braaf, gewoon een leuk paardje. Je kan alles met haar doen, als je maar er niet zomaar zonder zadel er op gaat zitten. Dan gaat ze proberen je aan te vallen (als je er op zit Verward ) dus als een gek paard rondjes rennen om je te kunnen pakken. Maar het gekke is, dat als je met zadel gaat rijden, is juist weer een leuk paardje! Heel lief en luistert ook goed.

Maar... dat is niet het enigste. Ik was vandaag mee naar haar paard en ze wilde het paard pakken. Maar zij rent voor je weg en maakt er gewoon een spelletje van, je ziet dat ze er veel lol aan heeft. Maargoed na een tijdje hadden we haar en wat ze nou doet, Ze valt mijn vriendin gewoon aan!! Met haar oren in de nek sprong ze bijna op haar! Ik schrok me natuurlijk dood en mijn vriendin zei dat dat ze wel vaker deed Ziek .

Het kan een fysiek zijn, maar met gewoon rijden en met poetsen is ze hartstikke lief en doet geen vlieg kwaad.

Mijn vraag is 'Wat is er mis met dat paard, of wat kunnen we doen om dat af te leren?'

Party!! Tinkerfan Welshfan Haflingerfan Party!!


0oWeNdYo0

Berichten: 84
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Hoogkarspel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 16:14

Allemaal bedankt voor jullie reactie!

En wij zullen kijken wat we kunnen doen, en zeker voor NH. Lijkt me heel goed voor dat paard!~

We zullen zien wat we kunnen doen en als het nodig is iemand inschakelen die goed met NH overweg kan

Party!! Tinkerfan Welshfan Haflingerfan Party!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, GrapeshotBot, Mandy73_unes, Samantha89 en 26 bezoekers