rotstraal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-01 09:32

Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met rotstraal. Mijn paard heeft voor hele mooie stralen, maar achter zien ze er altijd zo ontzettend "rommelig" uit. Het stinkt verder niet of zo, tenzij je er helemaal in frunnikt, maar dat kan natuurlijk ook gewoon de mestlucht zijn. Echt zacht zijn ze niet, maar hard is het ook niet helemaal. Mmm... Vandaag krijgt ze nieuwe ijzers dus dan worden ook de stralen bijgesneden. Eens kijken hoe ze er dan uitzien. Ik gebruik al bij voorbaat Equisolid of zoiets tegen rotstraal, terwijl ik niet denk dat het rotstraal is. Maar ja, voorkomen is beter dan genezen denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 12:39

Moet je eens aan Iris (je) of mij vragen, dan kunnen wij eens wijsneuzerig kijken. Onze paarden hebben het namelijk alle twee gehad. Vooral Prox, die had het heel erg, Pablo had het een beetje maar het is nu bijna weg, ik denk dat Pablo het had gekregen omdat hij zoveel in zijn boks heeft gestaan toen hij ziek was. Bij Prox is het nu ook al minder geloof ik.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-04-18 12:40 ]</font>

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-01 13:52

Iris heeft er al eens naar gekeken en volgens haar is het dus rotstraal (balen...) Ik ben net naar de manege geweest, Tonkie had de hoeven gedaan, ziet er dan meteen een stuk beter uit he. Ik heb bij de paardendrogist allerlei spullen besteld, gaat me weer veeeeeelll geld kosten, zucht. Moet maar he. Ik heb ook hoef en zool besteld, en egyptische zalf. Momenteel gebruik ik dus die Equisolid of zoiets, op aanraden van Iris. Als je wil mag je wel eens kijken.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 14:51


Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-01 15:39

Goh, dat is nog eens een interessante site Orri. Als ik die foto zie van de rotstraal, dan ben ik toch blij dat ik dat niet herken! Tonko heeft misschien net het begin denk ik.