* dekken van A pony met D pony kan dat

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-01 09:17

ik wil mijn A dartmoor merrie laten dekken door een d pony zou dat gewoon kunnen?? ik zelf en de hengstenhouder denken van wel. graag advies.


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-01 13:54

ja dat zal wel lukken maar het gaat erom of de merrie dan niet in de problemen komt met het bevallen. of het veulen niet te groot zal worden in haar buik. groetjes lonneke

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 09:29

ahhhhh dus het kan toch wel. ik had een meingsverschil met iemand die vond dat het niet kon. of althans dat zij het niet zou doen. als het risico te groot zou zijn zou ik het ook zeker niet doen. dfaarom wilde ik het eens hier vragen en misschien zoek ik nu wel een mooie grote hengst. maar misschin ook niet. liefst zoek ik een dartmoor hengst voor haar maar ik wil niet te ver weg reizen voor een hengst.


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-01 21:19

inmiddels heb ik al een aantal kleine hengsten gezien die ik wel leuk vind. allemaal rondde 1.20 en de grootste is 1.30. ik moet nu kiezen: de merrie is valk.bruin ik kan kiezen uit een bonte welsh 1.30, een ssssuper donkere vos met spierwitte manen (1.30) of een palomino vn 1.20. allemaal welshjes. de merrie is een dartmoor zonder stamboom. weten jullie welke kleuren er dan uit zouden kunnen komen?? uit een palominohengst kan een valk maar uit een vos? of een bonte??? (die doorgaans 80 % bont doorgeeft)

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-01 11:44

hmm ik heb ook een hondje dat is gedekt door een mega hond. dat ging wel goed. al waren het verder wel grote pups maar zeker niet zo groot dat dat problemen zou geven. het is wel een keer fout gegaan toen 1 van die puppies die we hebben gehouden per ongeluk dus door dr eigen vander werd gedekt (die grote rue dus) toen was er een enorme pup die de weg naar buiten versperde. bijna de hond plus alle pups dood.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: B_Fokker, Boris, elin2412, Furst, sannedeedee1 en 35 bezoekers