help raar plekje!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

help raar plekje!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 19:17

Afbeelding

wie weet wat dit is, is een dierenarts nodig? het op de buik van mijn kleine shet, ong 5/10 cm vanaf de tepels.

3 veulens voor 2022? Volgtopic♧
dekkingen 2022 volgtopic◇
Laila
Djuhna


lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 19:25

janneke

3 veulens voor 2022? Volgtopic♧
dekkingen 2022 volgtopic◇
Laila
Djuhna

lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 07:35

Het zit niet midden op haar buik, maar een beetje aan de zijkant.
Ik ga als ik tijd heb vanmiddag meteen bellen.

3 veulens voor 2022? Volgtopic♧
dekkingen 2022 volgtopic◇
Laila
Djuhna

lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 07:52

nou anders wordt het morgen, ik heb exameweek en die gaan toch echt voor. Die shet is maar half van mij maar die andere man wil er zo weinig mogelijk aan betalen,hij noemt het automatische grasmaaiers en daar dienen ze dan ook voor. Weet trouwens ook niet of de dierenarts wil komen nu er zoveel sneeuw ligt...

3 veulens voor 2022? Volgtopic♧
dekkingen 2022 volgtopic◇
Laila
Djuhna

lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 15:09

Ze zijn ook te koop, maar mijn vader dacht vette winst te kunnen maken (niet dus) nu hebben we bijna alleen maar ruzzie en wil ik het beestjehelpen, maar die man vind alles onzin, dusme vader ook (meelopertje) Die man vraag 400 voor de shet dus als hier nog een gek is die dat er voor wil geven??? Ze zijn het gewoon niet waard, ze hebben 200 gekost (zijn er 2) en kosten toch best veel in onderhoudt, en ik moet ze maarverkopen en ik moet ze maar beleren maar goed, niemand weet wat het is??? Ik ga zo ff met de foto langs de dierenarts, het is trouwens 4 uur wandelen metje paard dus denkniet dat jehem op je rug zou dragen. Wees blij dat ik de dierenarts wil bellen en betalen, die man zou het nog niet eens kunnen bedenken, net als die man van het veulen (ander topic) het veulen is nu dus maar laten inslapen omdat er niets gedaan kon worden omdat ze er niets aan deden. Ik snap jullie niet zo goed, dan bedoel ik reacties als dat het paardje hier de dupe van is en etc. Je kan gewoon aan het plekje komen en ze vind het niet erg, hoewel als iets pijn doet rost ze gewoon door of over je heen (in paniek).

Als ik niet veel beter zou zijn dan die andere eigenaar, zagen mijn pony's er niet zo goed uit, was de jonge hengst niet zo mak bij mij terwijl een ander er niets mee kan en begimt zodra ik naar buiten ga het hele circus niet te hinneke en etc.

3 veulens voor 2022? Volgtopic♧
dekkingen 2022 volgtopic◇
Laila
Djuhna

lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 20:45

ik ben vandaag eerst naar vroegop geweest voor een zadel, daar heb ik het ook ff gevraagt (kreeg gelijk vanalles aangesmeert) en hun dachten aan een abses (hoe je dat ook schijft) daarna langs de dierenarts met de foto blijk ik 10 min te laat te zijn voor het spreekuur.
Ik heb dierenartsen prijktijk warmehuizen en zij komen langs (mijn pony stond eerst in warmehuizen) maar iemand hier zij dat hij desnoods met de pony op zijn nek erheen zou lopen,en ik ben er eens heengereden omdat ze niet langs wilde komen voor het scannen en dat was 4 uur lopen. Vandaar....

3 veulens voor 2022? Volgtopic♧
dekkingen 2022 volgtopic◇
Laila
Djuhna

lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 21:08

bedankt, kreeg echt de vreemste middeltjes aangeboden en snapte er al niets meer van

3 veulens voor 2022? Volgtopic♧
dekkingen 2022 volgtopic◇
Laila
Djuhna


lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 07:30

heb al gezocht maar kon niets vinden. Zat eigenlijk zelf ook te tedenken dat er een of ander beest ofzo inzat. Ik denk dat ze nogal last hebben van hun v8, hij is nogal dik enzo.

3 veulens voor 2022? Volgtopic♧
dekkingen 2022 volgtopic◇
Laila
Djuhna

lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 16:15

De dierenarts is al geweest, en hij dacht dat het een bacteriële infectie was, ik moest het in de gaten houden en verder niets aan doen, alleen als ik echt iets wilde doen wassen met betadine shampoo. Werdt het groter moest ik gelijk weer bellen.

3 veulens voor 2022? Volgtopic♧
dekkingen 2022 volgtopic◇
Laila
Djuhna


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Astrid_Brann, BeFunny, Binau, Celiien, FleurSandro, karlli, kimmetje26, Kloesje, lina1998, NadjaNadja, Thami, valonka en 118 bezoekers