Suikerziekte... wat zijn de symptomen ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Suikerziekte... wat zijn de symptomen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 21:46

Wie kan mij symptomen geven van suikerziekte bij paarden ?
Behalve veel drinken, zijn er nog meer dingen waaraan je suikerziekte kan verdenken ?

En dan bedoel ik echt alleen suikerziekte, niet als bijzaak van Cushing disease ( of hoe je het ook maar schrijft )

Iemand hier ervaring mee of het weet ?


SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 20:37

Oke bedankt, weet ik weer wat meer.
Iemand deed mij aan de hand dat ik Bas op suikerziekte zou kunnen laten testen, maar ik doe niks voordat ik geen symptomen ergens van zie.
Als ik dit zo hoor is er bij Bas geen enkele reden om suikerziekte te vermoeden, hij is niet mager, heeft geen spiertjes maar dat is niet zo gek, ik train hem pas net, hij heeft normale mest, normale paardenpis Haha!
Etc etc, dus naar aanleiding hiervan hoef ik hem naar mijn mening niet te laten testen...


SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 21:27

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=195498&highlight=

Daaro kun je lezen dat er iets aan vooraf gegaan is, er werd gezegd dat Bas meer water nodig had, dorst had, iets in die geest.
Zo van het een kwam het ander en zei iemand me aan suikerziekte te moeten denken.
Maar omdat ik dat nogal vrij kort door de bocht vond, alleen maar vanwege het water drinken, dacht ik, ik vraag de verdere symptomen, misschien kan ik er iets uit op maken.

Maar Bas heeft helemaal niets van die symptomen dus ga ik hem er ook niet op laten testen Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19, Laarvv, Plonspony en 15 bezoekers