kieswortelontsteking

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nobilety

Berichten: 11
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Heerlen

kieswortelontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-03 11:23

Hallo heeft iemand wel eens een paard gehad met een kieswortel ontsteking? Verward


Nobilety

Berichten: 11
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 01:36

Hallo ik zou graag willen weten of dit vanzelf overgegaan is of dat de kies is verwijderd.Mijn paard heeft ook een kies wortel ontsteking.mij hebben ze verteld dat als het niet vanzelf over gaat de kies operatief verwijderd moet worden en dat dit een zware operatie is. Kon je het bij jou paard ook aan zijn neus gat ruiken? Groetjes Nobilety

Wie de mens leert kennen,gaat van de beesten houden!

Nobilety

Berichten: 11
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 14:56

Bedankt voor je reactie.Weet je wat ik zo vreemd vind is dat als mijn paard in de zomer naar de wei gaat ,hij nergens last van heeft. Maar als hij in de winter binnenstaat begint het weer uit de neus te ruiken.Hij is hier voor naar Someren geweest en daar zeiden ze dat ik de natuur zijn gang moest laten gaan. En als dat niet helpt moest hij er uit gehamerd worden, kan dat??Groetjes Nobilety

Wie de mens leert kennen,gaat van de beesten houden!

Nobilety

Berichten: 11
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 22:39

Heel erg bedankt voor je verhaal. Nu weet ik tenminste weer iets meer. Tot nu toe gaat het goed. Hij heeft er al een paar maanden geen last van . Ik hoop dat het zo blijft. Bedankt! Groetjes Nobilety.

Wie de mens leert kennen,gaat van de beesten houden!

Nobilety

Berichten: 11
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 22:13

Mijn paard word in mei 8 jaar,tot nu toe gaat het goed. Hij ruikt nu niet meer uit zijn neus.De paarden tandarts is in juni geweest. Heeft er naar gekeken en zei dat het er goed uit zag Ik hoop dat het zo blijft, hij is vrolijk en heeft er volgens mij geen last van. Groetjes Nobilety

Wie de mens leert kennen,gaat van de beesten houden!


Nobilety

Berichten: 11
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 16:32

het is nu al weer een jaar geleden dat ik dit bericht schreef. En ik moet gelukkig zeggen dat het prima met hem gaat. We hebben zoals de da in someren zei de natuur zijn gang laten gaan en hij heeft nu gelukkig nergens meer last van. We hebben dus niet de kies er uit laten hameren.Ik denk dat als we hem hadden laten helpen het sneller weg was geweest,maar nu is het op de natuurlijke weg gegaan.

groetjes lenie en billy

Wie de mens leert kennen,gaat van de beesten houden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Coentjuh, Fangio, Theeglas, Yvette81 en 93 bezoekers