waterige ontlasting

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 16:10

Pablo heeft al een paar weken tussendoor hele waterige ontlasting. Meestal wat druppels en soms een klein straaltje, bruin en waterig. Als hij echt mest heeft hij wel gewone mestballen. Het is echt goor want ook heel de deken en zijn sprongewrichten ezitten er telkens onder. Het maakt niet uit of hij gespannen is of dat hij half staat te slapen, hij druppekt in beide gevallen. Hij heeft geen medicijnen meer en zijn dieet is ook niet veranderd. Hij krijgt 3 kiolo Pavo Stibro, ca. 1 kilo wortels, 1 a 2 plakken hooi en soms een appel of een peertje. Hij staat op stro en daar eet hij heel veel van.
Weet iemand wat het kan zijn en of het schadelijk is?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 08:34

Kan het misschien komen omdat hij de laatste tijd veel anti biotica heeft gekregen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 09:11

Hmm, ik heb Offereins gezien gister en het eens aan hem gevraagd. Hij wist het ook niet zo, volgens hem kon het iig niet meer door de anti-biotica van de laatste tijd komen. Ik ontworm Pablo regelmatig dus dat kan het eigenlijk ook niet zijn. Als Pablo het weer heeft (gisteren had hij uiteraard nergens last van, houden zo graag!) moet ik een monster van de natte ontlasting en van de droge ontlasting naar de kliniek brengen zodat ze het eens kunnen bekijken.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-04-03 08:11 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 06:45

Oh, ik dacht juist dat ze tegen Eqvalan geen resistentie konden opbouwen? Omdat er ivermectine inzit. Volgens mij adviseert onze DA Furexel en dat is ook met Ivermectine. Ik geef hem altijd de hele spuit. Ik heb er net weer 1 besteld dus die geef ik maar weer. et is nu zo'n 7 weken geleden dat hij er voor het laatst 1 heeft gehad maar volgende week gaan ze hier weer met zijn allen de wei opdus dan heb ik hem graag wormvrij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 17:13

Ja, de ontlasting is weer normaal. Anders had ik wel wat achtergelaten op de kliniek. Ik heb het bericht laten staan omdat ik wel nieuwsgierig was naar wat het allemaal kon zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Iloveiswan, Iris_Casper, LisaaSophie, neline11, Robin_Rikkie en 25 bezoekers