Zomaar chagerijnig, last van winterdip, zere rug??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 13:52

Is ze de afgelopen tijd nog hengstig geweest. Ik snap dat het wat moeilijker te bepalen zal zijn in de winter.

Maar Magic heeft nu dus al een tijd last van haar rug. Die ging alleen echt door het lint als we met zadel of longeersingel aankwamen (dit werd van hoofdschudden steeds erger tot haast door haar benen zakken). En met rijden nam ze achter niet helemaal mee, maar ook dat werd erger totdat ze zelfs met een heup inzakte.

Er zijn toen meerdere mensen geweest die al vroegen of het niet zo kon zijn dat een eitje niet gebarsten was en dus doorgroeit. Die kan dan op verkeerde plekken drukken (geloof darmen, nieren enz...ken de anatomie niet zo heel goed hoor).
Maar dan hebben ze wel koorts bij.

Het hoeft absoluut dat het hiermee te maken heeft, maar je weet maar nooit. Verder zou ik er als ik jou was een fysio bijhalen. Dan weet je zeker dat het geen spiertjes en/of wervels zijn.

Succes met het halfzusje van Magic Knipoog
Die vosmerries ook altijd Haha!



Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:03

Toen er laatst iemand bij ons wat voor de zadelpasservice die raadde ons juist een gelpad af, omdat het juist de rugklachten zou verdoezelen.
Ze zei zelfs dat als wij zonder gelpad hadden gereden de problemen heel waarschijnlijk eerder naar boven waren gekomen. En een goed passend zadel heeft nou eenmaal geen gelpad nodig.

Tja, als je het zo bekijkt Haha!
Maar zoals hierboven al staat, wij rijden eigenlijk altijd met gelpad Verward

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anneloes___M, eempje41, SemrushBot en 119 bezoekers