door haar voorbenen gezakt!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

door haar voorbenen gezakt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 13:21

ja echt het is me vorige week gebeurd.
ik ging rijden met melody en nog een vriendin met haar paard en ineens zakte ze zomaar door haar voorbenen.
baf met haar mond op de grond en dat was aan het bleoden, ik metee ervanaf en naar haar gekeken, ze zag er verwilderd geschrokken uit.
ik meteen de vorige eigenaresse gebeld (mijn vriendin ook en western trianster) wat het zou kunnen zijn zij wist het ook niet echt.
ik ben terug naar de wei gelopen met haar en haar op de wei gezet ze draafde een beetje mank, maar datbwas de dag erna weer over nu is er niks meer met haar aan de hand.
Wie heeft een idee wat het geweest kan zijn???
maak me er best wel zorgen over, stel je voor dit was me in de galop gebeurd dan was ik er niet zo goed vanaf gekomen en melody al zeker niet. Huilen

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 13:30

Ik zou direct een DA laten komen als ik jou was, liever gisteren dan vandaag!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:12

Ik heb het een tijdje terug gehad toen ik een wedstrijd reed met een manegepony.
We galoppeerden een volte B-E_B en toen we net van de hoefslag kwamen zakte hij door zijn voorbenen en werd ik gelanceerd.. Ziek
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
We merken ook niks geks bij hem en waarschijnlijk was hij op dat moment niet goed geconcentreed.....maar je houdt er wel de schrik van.
Ik zou het even een dag of 2 aankijken en of als ze nu al kreupel loopt uiteraard de DA bellen.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 18:41

ooo heb de dierenarts gebeld, maar die zei idd kijk het eerst ff aan, omdat ze gewoon ging eten en naar de andere paarden rende.
achteraf is er niks mis met haar, maar ja ben wel benieuwd wat het is geweest
ik was zelf al aan een klein infarctje aan het denken, omdat het gewoon zo raar was, ze schrikte helemaal nergens van ze zakte er gewoon doorheen

Mist

Berichten: 9485
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 20:56

Weet je echt heel erg zeker dat ze niet in een spijker o.i.d is gaan staan ? heb je echt goed de hele hoef nagekeken ?

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 21:22

ja echt waar echt echt echt Schijnheilig
ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als het zoiets is geweest en zou het niet nagekeken hebben hahah
maar bedankt voor de tip OK dan!