Zomereczeem: nieuws

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

haffi

Berichten: 218
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: St.Odiliƫnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 21:10

Tja mijn haf heeft ook zomereczeem dat komt in de zomer omdat de temperatuur stijgt en het schijnt dat in de buurt van eiken bomen van die vliegjes zitten die steken. Nou we hebben een fijn adres in de Ardennen waar een vrouw spul tegen zomereczeem maakt. Daar gaan we ieder jaar een aantal flessen halen die we in de manen en staartwortel aanbrengen en hij heeft nergens last meer van. Ik behandel het liever op zo'n manier dan hem vol te douwen met medicijnen, maar ik weet tegen zomereczeem is heeeeeeeel moeilijk wat te vinden. We hadden ook alles geprobeerd zoals een spuit van de DA ertegen, smeerseltjes etc. Maar gelukkig helpt dit.

In mijn profiel staan foto's!!!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BeFunny, carin0903, Django_Mette, fro, herr_balou, IASCrawler, janderegelaa, kitag1rl, Laura1982, Lielle, SentiBot en 98 bezoekers