Kreupel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:44

je had meteen de smid moeten bellen !!! hij is waarschijnlijk vernageld, bel gauw de smid, een vernageling die te lang blijft zitten kan nare ontstekingen veroorzaken !!!
heeft jou lesgeefmens er niet naar gekeken??? en heb je gezegd dat ie naar de smid is geweest??
want elke goede instructeur/trice kan je dan vertellen dat ie hoogstwaarschijnlijk is vernageld !meteen bellen dus, en niet een paar dagen wachten !!!!


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:02

ah zo, maar wacht niet te lang met bellen !!!

enne by the way, het is niet normaal dat een paard na het beslaan moeilijk loopt hoor ! misschien een andere smid overwegen ?

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:39

Mikey schreef:
Of misschien de smid eerder bellen? Want als er echt zo'n stuk afgaat, kan ik me goed voorstellen dat hij moeilijker gaat lopen. Alle gewrichten, pezen en spieren worden heel anders belast en dat doet pijn.

dat klopt, maar ik neem aan dat ze toch wel betijds de smid laat komen, als er echt zo'n groot stuk af moet dat het verschil maakt in de pezen, dan ben je gewoon fout bezig

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 15:19

met platvoeten is het niet verkeerd om de smid wat vaker te laten komen ...
heb je de smid al gebeld??? want echt, een vernageling kan lelijke ontstekingen veroorzaken!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, GrapeshotBot, lilskie, Trendiction en 83 bezoekers