Betreft Luchtzuiger

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 13:24

Heb je al eens een Rennie geprobeerd??
Of een beetje pepermuntolie??
Het schijnt dat luchtzuiger een maagzuur probleem kunnen hebben en dat het stabiliseren van het maagzuur een probaat middel kan zijn. Altijd het proberen waard

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart



Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 14:01

Maar is het proberen van Rennies niet de moeite waard? Je weet nooit of het misschien werkt en het is verder geen schadelijk middel.

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:12

Sugarmiss schreef:
Peter: heb je al eens aan een voederbal gedacht (zo'n ding waar je bix/muesli in doet). Dan zijn ze te druk bezig met het voer uit de bal te krijgen om zich druk te maken over het al dan niet luchtzuigen, want de meeste paarden laten hun bix niet staan, zeker niet omdat het dan ook vanaf de grond gegeten moet worden.

Ik heb er nog eentje liggen, mag je wel lenen want hij wordt nu niet gebruikt. Ik woon om de hoek.....

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 10:53

Wij hebben ons bedrijf op Molletjesveer zitten en als ik tussen de middag de hond uitlaat loop ik regelmatig bij jullie voor langs. Zal ik hem van de week gewoon even langs komen brengen? Zijn jullie altijd thuis?? Haha!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, AhrefsBot, Cowgirl83, GrapeshotBot, MariekeS_, Marjaxox, StonedRomy en 73 bezoekers