luchtzuigen, tong wit en hysterisch gedrag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

luchtzuigen, tong wit en hysterisch gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 11:13

gistermiddag had ik zoiets vreemds met Joey, ik stond les te geven en plots moest hij mesten. Oke niks aan de hand, toen hij klaar was gaf hij met zijn rechterachterbeen 2 trappen naar achteren heel vreemd Verward
Ik had hem aan de longeerlijn en het was de bedoeling dat hij zou gaan draven, hij was ook bijgezet en er zat een meisje op.
Joey begon hysterisch te dribbelen en maakte een heel naar geluid, dus luchtzuigen (dat kan niet missen). Omdat Joey een te kort bovengebit heeft puilt zijn tong altijd naar buiten, ik had het idee dat zijn tong van kleur veranderen en witter werd.
Ik liep op hem toe om zijn mond te openen en naar zijn tong te kijken,
naar mijn idee is hij altijd veel rozer. Ik ben even met hem gaan stappen, draven was onmogelijk want hij bleef maar dribbelen.
Daarna werd hij rustiger en konden we weer alles met hem doen, dus ook
draven.

Wat zal dit nou geweest zijn Verward

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 23:26

Je zou haast denken dat ie het benauwd heeft gekregen, als een paardje met hartkloppingen ofzo, maar das misschien een beetje doemdenken..

Sorella

Berichten: 128
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:47

Hè, getsie... wat moet jij geschrokken zijn . Het klinkt haast als een hyperventilatie aanval. Begon ie ook met zijn ogen te rollen? Ik zou 'm de komende tijd maar goed in de gaten houden.

hinnikje
Berichten: 40
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:14

misschien kun je het voor de zekerheid beter even aan de dierenarts vragen??

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:37

kan idd een hartfalen zijn geweest, met name dus doordat ie zo plots begon te mesten en benauwd werd. Ook de verkleuring van de slijmvliezen doen mij daar sterk aan denken. Ik zou de da even bellen en z'n hart laten beluisteren.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 01:12

Dat klinkt echt niet als luchtzuigen. Dat klinkt als benauwdheid. Ik zou de dierenarts bellen. Mijn luchtzuiger dribbelt echt nooit hoor als ze luchtzuigt. Die staat perfect stil...Dat geldt voor de meeste luchtzuigers. Ze krijgen ook geen rare kleur slijmvliezen van luchtzuigen. Het moet iets anders zijn!

succes.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 12:19

Jeetje dat is schrikken!
Denk idd dat je het beste even kan laten doen wat sherwood zegt...