kreupel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

wat te doen als de eigenaar van je verzorgpony er het beste me denkt voor te hebben terwijl dat niet zo is

niets doen gewoon afwachten het is immers jouw paard niet
25 (50%)
gewoon door blijvenb zeuren net zo lang dat hij er gek van word en jouw gelijk geeft
15 (30%)
gewoon de trailer pakken en de pony meenemen naar de veearts en zelf de foto s bekostigen
6 (12%)
zeggen dat als hij er nu niets aan doet stoppen met verzorgen
4 (8%)

Totaal aantal stemmen: 50



fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 10:34

mijn verzorgpony is kreupel al vanaf eind juny er is een keer een veearts bij geweest die had toen haar hoef verdoofd en toen liep ze niet meer kreupel . Hij zei toen over tien dagen nog niet over is rontgen fotos laten nemen dat is nu nog steeds niet gebeurd en ik ben erg bang dat ik er nu nooit meer op kan gaan rijden. Ik weet dat de eigenaar wacht op de hoefsmid die 15 september komt

ps
( hoe zet je foto s op bokt )

vriendlijk bedankt voor diegene die hier op reageert

Strooigoed [o]


fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 10:45

ja maar de eigenaar is een oude boer en die weet het allemaal beter ik heb al 100 keer tegen hem gezegd hij zei eerst ook dat het aan haar schouder lag ik zei dat is niet zo laat er maar eens een veearts bij komen en ik had toen gelijk

Strooigoed [o]

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 17:43

Ik was er zelf bij toen de da er was en heb dus letterlijk gehoord wat hij allemaal zij en dat was het volgende

Als ze over 10 dagen nog kreupel loopt gaan we foto s maken om te kijken of het hoefkatrol is of een kantelend hoefbeen in bijde gevallen kan het nog te genezen zijn mits je er op tijd bij bent

Mijn pony heeft toen een spuit met langwerkende pijnstillers gekregen en een poeder wat we over haar eten moesten doen

Strooigoed [o]

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 17:44

en met dat genezen bedoel ik speciaal hoefbeslag

Strooigoed [o]

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 17:46

Nou de boer weet donders goed dat ik me zorgen maak ik ben er bijna elke dag en zeg het zo vaak

Strooigoed [o]

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 22:02

indertussen weten we dat er kalk zit in haar kogelgewricht en worden er een soort spuiten gegeven dat ze spoepeler kan gaan bewegen en we weten nog steeds niet of het helemaal goed gaat komen

Strooigoed [o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, ComscoreBot, Cookie2222, Dries1990, lazy, Loe_Loe, Myrkvi, Nicky1963, Niika, Oehlala, senna21, shaddy82 en 64 bezoekers