inpakken en ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 15:50

Ik ben zelf absoluut geen fan van het 'inpakken', vind het een hoop gedoe voor te weinig rendement. Vergelijk het altijd maar met een rekverbandje om je pols... dat zit lekker, totdat je het eraf haalt, dan voelt het zwak en breekbaar.

Wat je kan doen om die dikke benen minder dik te laten worden is naast veel stapwerk, is het dagleijks geven van 1 tot 2 ml Arnica D6. Dat kan je gewoon kopen bij de drogist, het kan helemaal geen kwaad en helpt de doorbloeding. na een tijdje, week ofzo, kan je eens proberen of je paard na een nacht zonder arnica nog steeds stalbenen heeft. Soms gaat het over. Maar echte ouderdomskwaaltjes, die gaan niet meer over dus....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 14:18

Arnica montana?
Arnica D6 moet je hebben.... Kijk goed naar de gebruiksaanwijzing van die Arnica Montana.. die kan wel voor een heel ander doel zijn hoor! Zo is Arnica Complex een middel tegen hartziekten!

Arnica D6 helpt bij opgelopen benen en gewrichten. Ook bij mensen.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 15:56

Jippie, jij hebt nog nooit Arnica D6 gebruikt.... dat helpt echt. Ik kan niet uitleggen waarom, maar ik geef het bij elk dik beentje, en het werkt. Natuurlijk moet het paard ook bewegen, maar ARnica D6 helpt elke keer

(heb natuurlijk niet elke week een paard met dik been, ken het middeltje al jaren)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 bezoekers