Foto's laten maken?Graag wat info

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Foto's laten maken?Graag wat info

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 22:28

Even een vraagje..

Ik ga niet alles helemaal van begin tot eind uitleggen, maar het komt er opneer dat de arts een tijdje geleden(paar maanden) spat bij Michelle constateerde... na ontstekingsremmers ed mocht ik er weer op gaan stappen, het was verder niet ernstig, ze liep niet continue kreupel.

Maar sinds die tijd loopt ze goed, maar dan onderweg loopt ze op de trugweg (half uur buitenritje) weleens een paar stappen kreupel, wat daarna meteen weer over is..
Dit gaat nu al die maanden zo en heb er ook een osteopaat naar laten kijken, die zei juist dat het NIET spat was.. na de osteopaat 5 ritjes gemaakt verdeeld over 2 weken tijd, ging goed, maar daarna begon het weer..

Word er zolangzamerhand een beetje gek van... wat is het en wat is het niet!

Ze is al een jaar of 24 dus iedereen zegt tja ze is oud.. dan krijg je dat, maar hallo ik durf zowat niet meer op d'r te stappen(doe dit ook haast niet meer), bij iedere pas ben ik bang dat ze weer gaat kreupelen, wil dus foto's laten maken zodat ik het zeker weet!

Maar hoe gaat dat? Moet ik daar m'n arts voor inschakelen?
Of kan ik zelf erheen bellen voor foto's?
Moet ik michelle erzelf heen brengen? Heb nl geen trailer(kan waarschijnlijk wel lenen) en geen E-rijbewijs..
Duurt het lang?


Vertel eens wat Lachen



denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 19:19

En hoe duur gaat mij dat kosten ongeveer?

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 08:26

Ja ouderdom komt met gebreken, dat krijg ik van iedereen te horen, en aan de andere kant zeggen ze zoveel mogelijk laten bewegen.

Ik luister niet meer naar de mening van anderen, tenminste, ik wil wel luisteren, maar neem voortaan mn eigen beslissing en doe wat ik ervan vind..(sorry dit klinkt een beetje boos, maar dat is niet tegen jou persoonlijk hoor Tong uitsteken )
Heb dit nou al zovaak gehad..

Als mensen oud zijn en ze voelen een bobbeltje ergens dan zeg je ook niet, oooh die is toch oud.. dan krijg je dat..

Pony's kunnen vaak met gemak de 30 halen, voor hetzelfde geld is het iets kleins(of iets ergs!) MAAR kan er wat aan gedaan worden! Dan zou ik me toch knap schuldig voelen als ik het zolaat en d'r maar in de wei laat...
Ik weet niet eens zeker wat het is.. en ik wil gewoon zekerheid, is het niet alleen voor haar, maar ook voor mezelf!
Snapje?

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 09:37

Mara00 ik heb dus ondertussen al gebeld voor de kosten, zie mijn andere topic hier.. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 bezoekers