Vertagil wie kent het ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 09:40

Ik heb een pot gekocht voor mijn merrie die een dikke knie heft opgelopen wrsch in wei.Niet kreupel geweest.Eerst heeft ze rust gehad en is ze gekoeld met water,het zwol nl nogal op de eerste dagen.Nu zijn we bijna een maand verder en is de plek weer zo dun als in het begin.
Om dat ik van verschillende kanten hoor dat je zo'n knie altijd blijft zien probeer ik hem dus dunner te maken met die klei.Heeft iemand hier al ervaring mee gehad en hoelang moet je behandelen eer je resultaat kan verwachten?
Gister voor het eerst gedaan en ze zat er gelijk met haar neus helemaal onder Lachen

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 12:22

Groene leem is heel goed voor dikke benen, vermoeide benen of stal benen. Je kan het zelfs in droge vorm op wondjes doen. Ik heb het altijd in de stalapotheek staan!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 23:10

ik gebruik het voor het eerst,en ik hoop op resultaat Haha!

De oorzaak is niet bekend kwam er pas achter op de club,niet kreupel geweest.

Ik weet uit mijn omgeving dat er een VA is die hem (die bult op de knie)ook kan wegspuiten door een opdroger in te spuiten,maar wat er gespoten word kunnen ze me niet zeggen! Verward

Wel dat het f150 a f200 kost!

Eerst dit nog even proberen......

geitwolsok

Berichten: 83
Geregistreerd: 13-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 17:11

Heb zelf ook altijd vertagil in de kast staan en het werkte bij mij goed. Ik heb toen mijn paard een dikke knie had antiphlogistine gebruikt. Na twee dagen was er niets meer te zien.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-01 22:54

Ja antiphlogistine heb ik ook in de winkel zien staan,was helaas over de datum Verward