enten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimmy

Berichten: 3918
Geregistreerd: 01-02-03

enten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 20:27

mn pony reageert nogal hevig op inenten, hij had toen ie kwam droes en daar is hij nu overheen, en omdat we geen entboekje kregen hebben we hem na de droes 2x laten enten, de eerste keer wes hij net van de droes af en kreeg hij weer een loopneus en bij errug veel stof iets kuchen af en toe (volgens de da hoefde dat nix te betekenen) en nu na de 2e enting 6 weken later heeft hij weer een loopneus, meestal gewoon doorzichtig af en toe iets dikker en wit en kucht hij weer een beetjuh. de dierenarts zegt dat we er nix aan kunnen doen, en wil duz nix voorschrijven. dit keer loopt hij er al langer mee dan de eerste keer. Toen hij kwam had hij totaal geen weerstand, dat is al iets meer maar nog steeds is hij vatbaar. We gaan gewoon naar les en hij kucht af en toe buiten in de wei, nooit op stal of tijdens het rijden.
Wat kan ik doen??

groetjes nim


Nimmy

Berichten: 3918
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 16:08

neej juist alleen als hij buiten komt, nooit binnen op stal

Nimmy

Berichten: 3918
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 21:08

hoesten is een groot woord ervoor dat is het niet, hij krijgt nu ook al knoflook door zn voer heen op advies van da, das pas sinds een weekje, al heb ik hem al 2 dagen niet meer gehoort maajah kzit natuurlijk ook geen 24 uur per dag bij hem

Nimmy

Berichten: 3918
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 21:14

neej, jaah hij is nogal vaag ben er ook niet blij mee, ben weer terug bij de vorige moets wisslen ivm chippen, omdat ik ereen had die niet gespecialiceert is in paarden maar ik hed bij die toch een betere indruk. en hij moet toch langskomen omdat nim waarschijnlijk ook zomereczeem heeft kan dan moi in 1 keer toevallig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, MaartJ, Odysseus en 37 bezoekers