*stand gecorrigeerd van de hoeven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 22:26

Onze shet [***] heeft aan een achterbeen last van een knie die steeds op slot sprong en bovendien een hoef die naar binnen toe erg plat uitgroeide. Dat hebben we een tijdje aangekeken omdat de dierenarts het geen ernstig geval vond. toch lipe hij af en toe wat stijfjes en kon hij niet achteruit/zijwaarts. Op een gegeven moment kwamen er steeds vaker scheuren in dat vlakke deel waardoor we dat wel weg moesten halen. Hij wist vervolgens een aantal dagen niet hoe hij dat been moest plaatsen en ik had al ontzettend veel spijt dat ik het had gedaan. En plotseling had hij een dag waarop hij zo ontzettend super liep! Helemaal goed zonder knie die steeds knakte of zijn bewegingen wat hinderde. Op die dag heeft er een meisje op hem gereden, is er een buitenrit met hem gemaakt en heb ik vervolgens nog intensief met hem gelangeteugeld en het maakte hem allemaal niets uit. Hij is nu 5 of 6 jaar en loopt nu nog steeds ontzettend goed. Ik denk dat die correctie echt een gouden greep is geweest en besef nu eigenlijk pas hoeveel last hij er van heeft gehad...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, BulletjeBeer, Emmaollie2, Ferera, Gigixponys, love_mandy, Pantykous, SentiBot, xkmmtjeee en 82 bezoekers