Rachel heeft een hangend rooster

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Rachel heeft een hangend rooster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 19:35

Vandaag is mijn paardje naar de tandarts geweest en naast de nodige dingen die niet goed waren en verholpen zijn, had ze een hangend rooster. Hij vertelde dat dit kwam omdat paarden van nature geen vitamine C aanmaakten, en tijdens de verharing gebruikt het paard zijn vitamine C hiervoor, en gaat het rooster hangen. Ook wordt het tandvlees bleker.

Ik had op topics al gezocht hier over hangend rooster, maar allemaal andere oorzaken gelezen. Ik dacht misschien vinden jullie dit wel interessant. Nerd

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 08:39

Ik heb het een beetje raar verteld, dat ze vroeger van nature geen vitamine C aanmaakten, maar door de huidige leefomstandigheden nu wel. Maar dat tijdens de verharing bijna alle vitamine C werd gebruikt daarvoor. Daarom heeft ze daar aanvulling voor nodig.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 16:39

Nee, want die van mij is 7 dus wisselt van voor niet meer.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 22:19

Zoals ik hoor kan dit dus meerdere oorzaken hebben, goed Mikey dat je dit even verteld hebt, ik zal morgen gelijk even de dierenarts bellen Lachen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz, Babootje, boemel, ComscoreBot, DotBot, MirjamRobin, R00s en 69 bezoekers