Enorme wrat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Enorme wrat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 22:07

Goed ben ik weer hoor Lachen
Centimetre heeft een flinke bult net voor z'n koker zitten, en volgens z'n vader is hij daarmee geboren en is het gewoon een wrat, maar nou vroeg ik me af of wratten echt zo groot kunnen zijn, ruim 3 cm diameter is het, en het is ook heel vaak vies, en schoonmaken is echt niet makkelijk op die plek.

dus mjah wat raden jullie aan om schoon te maken?, gewoon voor het geval dat, moet niet gaan ontsteken natuurlijk Lachen

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 22:36

Als je het al schoon maakt (en ga nou niet iedere dag lopen soppen, dat is niet nodig) zou ik vooral niet te koud water gebruiken, zachtjes stromend uit een slang, of op een schone doek.
Denk je dat het echt gaat ontsteken, gebruik dan wat betadine scrub oid erbij. Even oefenen zodat hij tegen kietelen kan, zolang hij dat nog niet kan, oppassen.

Maar ga er niet teveel aan prutsen, dan gaat het vaak veel harder mis dan eigenlijk de bedoeling was.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 23:36

was ik ook niet van plan, aangezien ik dan ook gevaar heb voor eigen leven Haha! beestje kan nogal is uithalen als het om z'n buikje gaat.
kan ik ook gewoon met van die zwitsal zeep doekjes voor baby's ofzo schoonwrijven of doet dat auw? pijn bedoel ik Haha!