zelf bijvijlen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 23:03

annuh"]
[quote="Sonja schreef:
Ik snap niet dat je daar uberhaupt nog komt. Als die pootjes al vergroeid zijn, is dat een teken van langdurige verwaarlozing....


Boos!

waar slaat deze reactie op??
ze worden helemaal niet verwaarloost verder, alleen door de eigenaar maar door ons zeker niet, we zijn er ongeveer elke dag voor ze, en ze worden tot op de puntjes verzorgd, ik geef heel veel geld aan ze uit aan spulen omdat de eigenaar nieteens een borstel wil kopen!!
en bij 2 van de ponys zijn de hoeven helemaal niet te lang, alleen bij 1 ze groeien bij haar onwijs snel, al is het logish als de hoefsmid zo lang niet geweest is, maar ze worden verder helemaal niet verwaarloost Boos!

en misschien vat ik deze reactie wel verkeerd op ofzo maar dan hoor ik het wel Verward Boos!
[/quote]
ik denk dat deze reactie kwam omdat jij zij dat de benen ook al helemaal vergroeid waren..
en uit jou verhaal eerst bleek ook dat er echt niet naar om word gekeken.. maar als jij nu zegt dat ze tot op de puntjes verzorgt zij ..beetje raar als de eigenaar er geen geld aan uit geeft..
en die foto die je hebt geplaatst voor de verkiezing als dat die pony is met vergroeide benen en en te lange hoeven.. die pony stond wel opgezadelt Verward

Take A l0ke @ mY pr0file


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hieperdi, TheWelsh, Trendiction en 36 bezoekers