Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Celebi schreef:Ik nu betaal elke keer 153,59 voor 60 tabletten Prascend. Krijg ze niet in grotere verpakkingen bij mijn dierenarts, alleen als ik over zou stappen op Pergoquin. Maar zit nog met iets van 400 capsules geloof ik en ik denk niet dat de Pergoquin daarin past.
Maar nu betaal ik dus 2,56 per pil en dus per dag. Vind het echt heel fors. Bijna 77 euro per maand alleen al aan die pillen..

Celebi schreef:Nou die capsules zijn echt heel smal, passen de Prascend pillen exact in. Die Pergoquin ziet er veel ronder en breder uit dus in zn geheel gaan ze sowieso niet in die capsules. Maar weet niet of de kwartjes of halfjes klein genoeg zijn om ze in die capsules te stoppen.
Moska schreef:Wat een prijsverschillen zeg! Ik heb in augustus €332 betaald voor 160 stuks prascend. Zou het mogelijk zijn om te shoppen bij een dierenarts?
2018
2020Sanny_lief schreef:Moska schreef:Wat een prijsverschillen zeg! Ik heb in augustus €332 betaald voor 160 stuks prascend. Zou het mogelijk zijn om te shoppen bij een dierenarts?
Ik begreep van de DA assistent dat er mensen van buitenaf bij hun bestellen omdat ze vrij goedkoop zijn. Dus is altijd de moeite waard.
Ondertussen nog steeds een zielig hoopje pony. Traag, veel slapen en nog steeds niet bijster veel eten. Wel wortelen, balancer en zijn appel met pil.
Ik hoop dat het snel beter gaat. Sta nu op 0.5 pil en moet nog naar 1 hele. Twijfel of ik dan nu, na een week doe, of effe wacht.
Cinnepin schreef:Mijn paard was ook heel sloom de eerste week op de pergoquin. Daarna ging het al snel beter
2018
2020
.