Pijn tussen achterbenen

Moderators: Coby, Nicole288, Dyonne, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

paardnmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 21:56

Als je een aantal röntgenfoto’s al te duur vindt als je een paard wil onderhouden, weet ik niet waarom je dat paard überhaupt hebt.
Als er een probleem is en de dierenarts vindt foto’s nodig laat je die maken. Anders moet je niet aan paarden beginnen, en zeker niet hier maar advies vragen wat je niet wilt horen.
Maar dat is mijn mening.

paardnmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 21:59

Ibbel schreef:
Lisa_1303 schreef:
eerst gaan we iemand laten komen die gaat kijken waar de pijn vandaan komt zodat we daarna veder kunnen

Een DA dus. Die zijn daarvoor opgeleid.

Precies. En als zij aanraden om foto’s te maken moet je dat doen.

paardnmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 22:01

Lisa_1303 schreef:
Nee er werkt iemand op stal die daar bij kan helpen, die kan precies zeggen waar hij pijn heeft en vaak ook hoe het komt.

Zolang diegene geen dierenarts is schiet je hier niets mee op als je denkt dat je paard serieus wat mankeert.

paardnmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 22:32

Iemand die ‘niet zo is van de dierenarts’ gaan mijn nekharen van overeind staan.
Laat alsjeblieft goed naar je paard kijken door een dierenarts als je denkt dat hij pijn heeft. Niet door iemand van stal die zogenaamd weet wat hij of zij doet, omdat er niet teveel geld mag worden uitgegeven.

Edit; ik snap dat dit echt heel lastig is als het niet om je eigen paard gaat en de eigenaar het zo wil, maar dit is niet de manier als je kijkt naar het welzijn van het paard.

paardnmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 22:42

Lisa_1303 schreef:
Ik ga morgen met haar mee naar stal en zal even vragen wat ze nou van plan is met hem.

In ieder geval heel fijn dat je je best doet om goed te doen voor deze pony, succes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie