Flexineb ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mloui

Berichten: 1639
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Flexineb ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 14:37

Voor de ervaringsdeskundigen hier: is het normaal dat er (best veel) vloeistof in de vernevelkamer blijft staan? Van de 10cc die ik er in stop, krijg ik dit in de vernevelkamer aan het eind van de rit:

Afbeelding

Chester (Special D x Houston) Z2+11, B+3


Mloui

Berichten: 1639
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 21:26

Vandaag hier voor het eerst met de extensie cup verneveld. 16 ml (1:1), maar duurde echt ruim een uur.

Iemand ook de ervaring dat de Flexineb steeds stopt met vernevelen? Vandaag Bianca al gesproken en wel fijn advies gehad, maar helaas nog geen gewenst resultaat. Morgen maar weer bellen.

Chester (Special D x Houston) Z2+11, B+3

Mloui

Berichten: 1639
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 21:46

Mi_Amore schreef:
@Mloui: ik heb dit ook gehad en toen bleek de cup stuk. Telkens paar seconden vernevelen en dan stopte deze.

@koetjeboe: welke klachten had jouw paard? Ik kreeg van de kliniek advies om elke dag 1 cupje te nevelen, ik doe het nu 2x daags.

Misschien interessant voor anderen ook om zo te kunnen vergelijken wanneer wat best gedaan wordt.


Oei, dat zou niet fijn zijn! Heb de hele set net 2 weken in huis! Soms vernevelt ie een paar minuten wel goed, dan weer maar een paar seconden. Kan er geen regelmaat in ontdekken helaas.

Chester (Special D x Houston) Z2+11, B+3


Mloui

Berichten: 1639
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 19:01

koetjeboe schreef:
Mloui schreef:
Vandaag hier voor het eerst met de extensie cup verneveld. 16 ml (1:1), maar duurde echt ruim een uur.

Iemand ook de ervaring dat de Flexineb steeds stopt met vernevelen? Vandaag Bianca al gesproken en wel fijn advies gehad, maar helaas nog geen gewenst resultaat. Morgen maar weer bellen.


Is je cup niet versleten dan. Normaal duurt het 35 min


Ik hoop niet dat een cup in krap 2 weken bij 1x per dag gebruik versleten is? Vanmorgen een andere cup gebruikt en duurde bij stand 2 nog steeds ruim 45 min

Chester (Special D x Houston) Z2+11, B+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChanelR, MyWishMax, Noor17, Pluksjaanvu, Typhoon en 31 bezoekers