Blaasontsteking bij paarden?

Moderators: petraaken, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jura

Blaasontsteking bij paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 09:43

Heeft iemand ervaring met paarden die blaasontsteking/nierstenen hebben (gehad)? Ik wil graag weten wat de symptomen waren en hoe het behandeld is.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 02:59

Bedankt voor de informatie!

Nog een vraagje aan jou, Jantien: Razinda heeft dus duidelijk ergens last van, haar haren staan vaak overeind na het rijden of longeren, ze plast veel en ook wel kleine beetjes, daarbij gaat ze in een hoekje staan en trekt echt een pijnlijk gezicht. Verder gaat ze vaak met haar achterhand naar mij toe staan als ik in de box ben. Ik denk zelf aan een blaasontsteking, of iets met haar hormonen. In het laatste geval zou ze misschien een injectie tegen hengstigheid moeten hebben. Waar denk jij aan als je deze sympromen hoort?

Ik ga iig haar urine laten onderzoeken (moet ik eerst wat urine zien op te vangen om te laten onderzoeken). Als daar niets uit komt, moet de DA maar verder kijken wat er aan de hand kan zijn.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie