ik heb weer eens iets tegen zomereczeem geprobeerd...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 03:13

ik gebruik nu voor het tweede jaar culivetsem en allergitum van VSM(Combinatie van die 2 samen werkt het beste)
ik spray haar manenkam en staartwortel elke dag in met jeukstop van silverlinde en spray haar lichaam elke dag in met anti vliegen spul van NAF
tot nu toe-afkloppen-heeft tink nog niet geschuurd
overigens blijft ze wel na 16.00 uur binnen tot 10.00 ochtend,dus alleen overdag naar buiten.
deze spullen zijn allen te verkrijgen bij de paardendrogist.de producten van VSM kun je ook bij je DA bestellen.
_________________

soms is het beter om te zwijgen


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 14:03

ja ik sta gelukkig in pension en heb maar 1 pony,dus dan kan dat makkelijk.overigens is het niet zielig dat ze niet zolang buiten kan want mevrouw lust errug(lees alles)veel gras en dat rijke gras van lente en zomer,daar vreet ze net zolang van tot ze koliek krijgt dus is het maar beter ook dat ze niet de hele dag buiten is.

soms is het beter om te zwijgen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 00:01

ik heb het idd wel in mijn paardendrogist catalogus zien staan maar nog nooit zelf geprobeert.tja ik heb echt super resultaten bij jeukstop van silverlinde en why changing a winning team?dus ik hou het fijn bij deze.........

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eefjahh, kiki1976, manonnevot, Renkle, rosslover, Violaatje en 58 bezoekers