Net niet helemaal fit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jet

Berichten: 11976
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 09:42

Heel stom hoor, maar zijn er foto's gemaakt van de hoefbevangen benen? Ik zat met hetzelfde probleem, dan niet constant hengstig en met rijden/longeren/werken aan de hand wat minder fit dan normaal, ze is vroeg in de zomer hoefbevangen geweest. Ik ben donderdag naar een kliniek geweest waar ik veel vertrouwen in heb, ik zag zelf niet echt iets aan haar lopen, maar daar zagen ze wel duidelijk dat ze rechtsvoor niet goed liep en dat het in haar onderbeen moest zitten. Er zijn foto's gemaakt en daarop was te zien dat ze een lichte kanteling van het hoefbeen had en er zat wat vocht in de slijmbeurs in de hoef. Gisteren hebben ze eerst de slijmbeurs verdoofd, maar daarop zagen ze geen verbetering, vervolgens het hoefbeengewricht en toen liep ze goed. Waarschijnlijk door de lichte kanteling is het gewricht toch geïrriteerd. Ze gaat nu behandeld worden met IRAP en dan hopen we dat ze daarna weer opknapt.

Sterkte hoor, het kan bij jou natuurlijk zo zijn dat er meerdere problemen naast elkaar spelen, maar ik wilde dit toch ook even met je delen.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CitrusBliss, Sammie12345 en 86 bezoekers