Pony Staphorst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

LadyFiesta
Berichten: 685
Geregistreerd: 07-12-12

Pony Staphorst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-20 20:45

Met het risico dat ik misschien voor Penny word uitgemaakt...
Ik reed vanmiddag over de A28 vanuit Zwolle langs Staphorst. Daar zag ik in het voorbij rijden een shetlander in een weitje staan, alleen en vermagerd. Ik heb 144 een melding gestuurd omdat het er nogal ellendig uit zag. Maar omdat ik geen detail info kon geven konden ze verder niets. Niet raar natuurlijk. In het langsrijden is de situatie niet heel goed te beoordelen. Nu baal ik dat ik niet om ben gereden om van dichtbij te gaan kijken. Ik heb niet kunnen zien of er water en hooi aanwezig waren. Misschien valt het allemaal mee, was er gezelschap maar op dat moment even niet aanwezig, etc. Ik zit 80 km daar vandaan nu, ik rij niet zo even heen en weer.
Dus ik wil hier even peilen of er mensen daar uit de buurt komen en mij misschien gerust kunnen stellen, weten over welke pony dit gaat. Ik heb gedetailleerdere locatiegegevens die ik kan geven.

Als dit topic verkeerd staat, excuus. Ik kon niet goed bepalen waar dit hoort.


LadyFiesta
Berichten: 685
Geregistreerd: 07-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-20 20:30

Inmiddels is een aardige Bokker gaan kijken, en het bleek gelukkig mee te vallen :)
Dus een slotje mag

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 bezoekers