Welke kliniek voor een oog issue?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Welke kliniek voor een oog issue?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-20 09:00

Voor benen weet ik het wel maar heb nu een oog issue. Ben bang dat er een (nunog) klein sarcoidje in dr ooghoek bezig is...


Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-20 08:02

Bedankt allemaal! Die Duitse kliniek kende ik niet, maar is altijd interessant om te weten. Niet echt in de buurt maar ach als ze toch eenmaal op de trailer staan kun je best doorrijden.
Ik denk trouwens niet eens dat het een sarcoid is maar een carcinoom (jopelijk heb ik het gewoon hartstikke verkeerd). Ik heb Utrecht gebeld voor een afspraak. Momenteel niet echt in de positie om heel ingewikkeld te doen qua reizen.
Bodegraven heb ik eigenlijk geen moment aan gedacht, bij ons op stal is dat meer een benendokter.

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-20 08:22

Nee niet het oog zelf, echt ernaast in dr ooghoek. Bedankt voor het delen van je verhaal. Ik denk niet dat ik al zover zou zijn om het oog te laten verwijderen (stel dat). Ze is nog zo jong en gelukkig totaal geen stresskip.

Afbeelding

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-20 08:38

knollentuin schreef:
Ik heb zo een plekje weg laten halen bij de lingehoeve in Lienden, daar zat toen ook een oogarts ,ik weet niet of diegene daar nog werkt. Bij de mijne was het een plaveicel carcinoom, die schijnen vaak voor te komen op oogleden . de operatie is ook staand gedaan.


Oh dat vind ik sowieso fijn om te lezen, gezien de onhandigheid van die van mij zag ik al op tegen een eventuele algehele narcose.

Hebben ze alleen die carcinoom verwijderd of ook het 3e ooglid? En is het verder niet meer terug gekomen?

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Re: Welke kliniek voor een oog issue?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-20 09:47

Flo natuurlijk, die vond het weer tijd voor iets raars

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-20 12:03

knollentuin schreef:
|o

Ik zou dus idd wel navragen hoe ze opereren, als het staand kan scheelt het een heleboel gedoe. Ik weet niet of het overal mogelijk is, of ze het überhaupt willen proberen. Of dat het qua hoe de plek zit kan . Maar wel te overwegen na te vragen


Ja ga ik zeker doen, thnx!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, Franchipanna, GrapeshotBot, Peachy, Soepkipje en 64 bezoekers