is dit oedeem?

Moderators: Apple, Coby, C_arola, Pistasche, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 13:19

Yvank_ schreef:
jumala schreef:
ze stapt iedere dag ong vier kilometer,met wandelen soms draaft ze een stukje ,omdat we steeds niet weten of ze drachtig is doen we wat rustiger aan,en als ze niet makkelijk in draf gaat vraag ik het ook niet .ook had of heeft ze spierschade omdat ze vitamine e en selenium te kort kwam dat kwam uit een algemeen bloedonderzoek,toen was ze mager op haar rug en viel steeds in slaap en had geen energie,en wel een hele dikke buik,nu voelt ze zich wat lekkerder waardoor ze fijner loopt,maar ik weet nog steeds niet genoeg,ik maak me niet echt zorgen maar zou fijn zijn als ik gewoon wat te weten kom als ik iets plaats,dit is allemaal nieuw voor mij ander zou ik het niet plaatsen,

Waarom zou je r ustig aan moeten doen met een merrie die drachtig is? Ik train de drachtige merries gewoon door hoor tot wedstrijden en al. En daarna houden ze nog gewoon in beweging en stoppen als ze echt hoogdrachtig zijn.

Verschilt wel per paard ik ken merries die echt weigeren nog te werken als ze drachtig zijn.
Maar dat speelt hier niet merrie is opgevoeld door dierenarts en niet drachtig verklaard . Alleen twijfelt ts hier aan

genja

Re: is dit oedeem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 15:45

Wat ik mij afvraag heb je waar je fjord staat geen hulp of begeleiding?
Je zit met zoveel vragen en onzekerheid en prima om hier vragen te stellen maar het is als je weinig ervaring hebt toch wel heel handig om iemand te hebben die met je mee kan kijken en denken .
En mag ik vragen waarom je nog steeds twijfels hebt of ze drachtig is ? Als de dierenarts met opvoeden niks voelt en het is een ervaren paardenarts dan is de kans 0,1% gok ik dat ze als nog drachtig is .
Dus ik zou zeggen lekker aan de slag met haar en gewicht verliezen .

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie