is dit oedeem?

Moderators: Apple, Coby, C_arola, Pistasche, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Knert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 10:28

Cellulitis kan een paard ook krijgen. Lijkt er wel wat op. Je fjord is wat dik..dit zal minder worden al je fjord slanker is

Fjord

Knert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 11:10

jumala schreef:
oke laat dan maar,ik dacht dat dit bokt er juist was om dingen te delen

Klopt. Laat je niet afschrikken.
Tuurlijk mag je dit delen. Het ziet er toch anders uit? En als je zelf geen idee hebt...

Fjord

Knert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 16:16

SweetVanille schreef:
Ik denk dat je de rest van haar berichten nog niet gelezen hebt. De ene dag is ze drachtig, dan zuigt ze lucht, dan heeft ze cushing, dan leverbot, nu heeft ze oedeem. Terwijl de dierenarts laatst ook al geweest is. Er is al een heel bloedonderzoek gedaan, dit is in een ander topic ook gedeeld.
Komt allemaal beetje vaag over, om ziektes lopen zoeken terwijl er niks aan de hand is met het beestje.

Ik hoef eigenlijk niet te weten wat ze heeft geschreven in andere topics. Ik ken haar niet. Voor mij is dit een nieuw topic met een vraag. Die ik probeer te beantwoorden.

Misschien dat ze wisselt qua gevoel en is ze wellicht wat overbezorgd of in het ergste geval een hypochonder. Maar om meteen elke vraag af te kappen, gaat me net te ver wanneer ik zelf totaal geen kennis heb van haar berichten.

@ts, ik denk dat je paard te dik is en mogelijk niet eens drachtig. Tenminste haar volheid komt niet van een drachtbuik. Maar een da kan uitsluitsel geven.

En drachtig voor volgend jaar? Of hoog drachtig voor dit jaar? In beide gevallen zit ze veel te vet.
Wanneer ze slanker is, zal dit beter worden.

Maar sluit wel uit of ze drachtig is. Als ze dit jaar nog een veulen moet krijgen, zet haar dan enkel in overleg met een da op een dieet

Update:: heb haar berichten nu gelezen. Ik zie niets schokkends behalve ene eigenaar die flink zoekende is. Jee Bokt. Waarom doen we soms zo uit de hoogte?

Fjord

Knert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:48

Ja ik snap je.
Soms ben je als eigenaar zoekende. Maar een goede DA kan je echt zeggen of ze drachtig is ja of nee.

Zou je wellicht op de juiste wijze leestekens willen plaatsen?
Dit leest namelijk erg onprettig... langste zin ever geloof ik. :+ Heb het twee keer gelezen en vind het nogal onsamenhangend door de lastige schrijfstijl.
Laatst bijgewerkt door Knert op 23-05-20 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Fjord

Knert

Re: is dit oedeem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:51

Nou ja hypochonder is iemand die snel ziektes denkt te zien die er niet zijn.

En dan doelde ik op jou. Maar haal het niet uit context hoor. Want ik heb je er niet van beschuldigd.

Fjord

Knert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:18

jumala schreef:
Zou je wellicht op de juiste wijze leestekens willen plaatsen?
Dit leest namelijk erg onprettig... langste zin ever geloof ik. :+ Heb het twee keer gelezen en vind het nogal onsamenhangend door de lastige schrijfstijl.

nee dat wil ik niet,als je het lastig lezen vind,dan hoef je het niet te lezen.

Sorry doei!!! Ik tem dan ook meteen maar.

Ik nam het zelfs voor je op! En als ik je vriendelijk vraag ABN met de juiste leestekens te schijven krijg ik dit?

Bedankt voor deze koude douche :') . Succes met je probleem!

Fjord

Knert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:26

jumala schreef:
ik heb geen probleem meer,omdat ik ook niks meer ga plaatsen,dan kan ik ook geen nare reacties meer krijgen,bedankt voor degene die wel redelijk reageerde

Ik reageerde redelijk. Nam het zelfs voor je op.
Mag ik je oprecht vragen waarom je denkt dat ik naar tegen je was?

Ik snap er niets van...

Fjord

Knert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 18:53

Oké.. ik denk dat ts het nu weet.

Ze heeft wat moeite met schrijven. Dat is duidelijk. Ook vat ze teksten soms verkeerd op. Dus al met al niet makkelijk voor haar.

Ik heb haar een pb gedaan met het aanbod te helpen. Hopelijk komen we eruit. Iedereen weer blij, schone lei. En misschien wel de oplossing voor het fjordenprobleem.

Zullen we nu proberen verder te gaan? Anders jagen we haar weg.

Fjord

Knert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:34

Ze wil helaas niet. Ik Denk dat we een bokker kwijt zijn.

Fjord

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie