[VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

bigone

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:37

Utrecht bellen en dossier door laten mailen met de opmerking dat je exact wil weten wat er precies gedaan is bij de controle.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 15:24

BertBaley schreef:
Pieter de Vries is echt een wonderman, voor zijn nummer moet je maar even een berichtje sturen.

En die zit er ook wel eens naast en bij dit paard kun je niet verkeerd analyseren want dat is veel te link. Je kunt Pieter wel zonder verdere info wat haren opsturen waar hij blijkbaar veel uithaalt maar dan nog. Dit paard met bijbehorende ingreep en gevolgen is zo uniek dat het een lange zoektocht is naar wat het beste is.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 12:33

Had je dit gesprek al eerder ingepland of denk je dat er geen kans op een normaal pijnvrij leven is, hoop dat je nog een lichtpuntje ziet maar kan me voorstellen dat je haar het eventuele toekomstige leed ook wil besparen.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 15:49

|( Sterkte, als het niet meer gaat houd het op, het avontuur dat jullie met haar zijn aangegaan is gewoon niet normaal. Bij bijna iedere andere eigenaar was ze allang weg geweest. Jullie hebben de gok genomen, heel veel geld uitgegeven voor een onzekere uitkomst en dan is het zo zuur dat het nu toch stopt. Vooral het verlies van Kyara zal er in hakken maar ze heeft het goed gehad, ook na de operatie. Nu kunnen jullie eindelijk zelf bijkomen van de rollercoaster waar je in bent gestapt met de operatie en waarvan je geen idee had hoe het verder zou gaan. Diep respect voor jullie dat jullie dit aangedurft en met ons gedeeld hebben.
Laatst bijgewerkt door bigone op 09-05-19 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:02

Ging het topic even opzoeken om te zien hoe het met jullie ging en dan lees je dit!! Gruwelijk , hoop op spoedig herstel en je noemde het veulen? Je bedoelt dat ze waarschijnlijk aborteert ?

En laaiend zou ik ook zijn en mezelf waarschijnlijk niet in bedwang kunnen houden.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:20

En deze dierenartskosten ga je hopelijk verhalen op de daders!!

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:17

Hoop dat het veulen blijft zitten en de mama van Kyara zo goed mogelijk hersteld, ga weer duimen voor jullie!!!

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:54

simodi schreef:
Oh je, wat een toestand ....! Hopelijk komt het weer goed met haar.

Die mensen zullen zich waarschijnlijk ook wel een ongeluk geschrokken zijn toen ze je bericht hoorden en fotos zagen. Want ik neem aan dat ze er niet (meer) bij waren toen het mis ging. Dat zijn van die vreselijke dingen die gebeuren, wordt niet met opzet gedaan maar wel met grote gevolgen. Zoiets is eigenlijk voor alle betrokken partijen een drama ...

Ik vind dit zeer ernstige nalatigheid. Mirjam geeft aan dat hier altijd op gehamerd is, hoe achterlijk kun je dan zijn!!! Diegene bleef bij mij niet op stal.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:39

knollentuin schreef:
Wat verschrikkelijk erg dit!!!! Weet niet wat ik zeggen moet, en hoop alleen maar dat degenen die dit veroorzaakt hebben jou gaan helpen financieel. En dat het veulen blijft zitten.
Een beetje rust voor jou had wel fijn geweest. Sterkte en m'n duimen draaien voor jou en je paarden

Helpen?? Alles betalen dacht ik zo en dan wegwezen alhoewel ik meteen de stalling had opgezegd.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 14:46

Wel even oplettend dat de hoef dezelfde temperatuur blijft houden ivm afknellen door zwelling .

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 11:11

Mooi.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 18:25

Kyara"s ziel zit in deze baby, zal je zien dat er straks een kopie van haar uitkomt en zij maar lachen vanaf een wolkje *\o/* *\o/* *\o/*

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 12:50

Lopen ziet er goed uit hoor!! Al wat van je stalklanten gehoord??

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 13:52

Ben jij nu zo klein of is zij aan de maat, imposant dier hoor!!